خبر فوری

 
 
دیدار نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان با فرمانده ستاد ارتش پاکستان
کد خبر :296175232

09:45 1399/12/02


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, پاکستان و روسیه, روند صلح افغانستان, ژنرال قمر جاوید باجوا, ضمیر کابلوف, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان,

نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان در دیدار با فرمانده ستاد ارتش پاکستان در خصوص موضوعات مختلف مربوط به صلح افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان در دیدار با فرمانده ستاد ارتش پاکستان در خصوص موضوعات مختلف مربوط به صلح افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، ضمیر کابلوف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور صلح افغانستان که روز گذشته در سفری یک روزه وارد اسلام آباد شده است با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه اسلام آباد_مسکو، وضعیت امنیت منطقه و روند صلح افغانستان بحث و رایزنی نمودند.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در این دیدار با بیان اینکه برپایی صلح و ثبات در دو کشور به نفع تمامی منطقه خواهد بود، نسبت به گسترش سطح همکاری های دوجانبه میان اسلام آباد و مسکو و تقویت مناسبات دوجانبه تاکید نمود.

ضمیر کابلوف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور صلح افغانستان نیز در جریان این دیدار از تلاش ها و اقدامات پاکستان در پیشبرد روند صلح در افغانستان تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1