خبر فوری

 
دیدار نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور افغانستان با شاه محمود قریشی
کد خبر :121681808

10:22 1398/11/30


برچسب ها : آمریکا و افغانستان, پاکستان و افغانستان, تادامیچی یاماموتو, شاه محمود قریشی, نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور افغانستان, وزیر امور خارجه پاکستان,

تادامیچی یاماموتو نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور افغانستان با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز|تادامیچی یاماموتو نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور افغانستان با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در جریان این دیدار در خصوص روند صلح افغانستان و پیشرفت های صورت گرفته در این باره به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با تاکید بر ادامه حمایت اسلام آباد از روند ایجاد صلح و ثبات به رهبری مقامات افغان اظهار داشت: بدون ایجاد صلح و ثبات پایدار در افغانستان نمی توان چشم انداز توسعه اقتصادی و رفاهی پاکستان را جامه عمل پوشاند.

وزیر امور خارجه پاکستان در پایان بر تلاش جهت آغاز روند بازگشت مهاجران افغانی با تکریم و احترام و در امنیت کامل تاکید ورزید.

تادامیچی یاماموتو نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور افغانستان نیز در جریان این دیدار از میزبانی 40 ساله دولت پاکستان از مهاجران افغان تقدیر کرد.

ارسال نظر

 
1