خبر فوری

 
 
دیدار نماینده ویژه ایران در امور افغانستان با وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه
کد خبر :44911179

14:38 1401/08/19


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و ایران, پنجاب, حسن کاظمی قمی, حنا ربانی, دیدار, نماینده ویژه ایران در امور افغانستان, وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه,

حسن کاظمی نماینده ویژه ایران در امور افغانستان با حنا ربانی وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | حسن کاظمی نماینده ویژه ایران در امور افغانستان با حنا ربانی وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه دیدار و گفتگو کرد. دو طرف طی این دیدار در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه طی این دیدار گفت که پاکستان بر اهمیت روابط پایدار جامعه بین المللی با افغانستان تاکید کرده است تا رفاه، کامیابی و سعادت مردم افغانستان تضمین شود.

وی افزود: افغانستان با چالش های پیچیده و چند بُعدی روبرو بوده و به همین علت روابط این کشور با جامعه بین المللی بسیار مهم است.

وی با اشاره به اراده پاکستان برای ایجاد یک افغانستان امن و با ثبات، گفت که روابط برادرانه و عمیق پاکستان و افغانستان، تایید کننده همسویی و روابط قوی دو کشور با یکدیگر است.

وی همچنین گفت که اقدامات ایران و پاکستان به دلیل همسایگی و دوستی با افغانستان اهمیت زیادی دارد.

پیش از این دیدار، نماینده ویژه ایران در امور افغانستان با محمد صادق نماینده ویژه نخست وزیر پاکستان نیز دیدار و  گفتگو کرده بود و دو طرف برای افزایش همکاری بین دو کشور به منظور دستیابی به اهداف مشترک صلح و امنیت منطقه ای توافق کردند.

ارسال نظر

 
1