خبر فوری

 
 
دیدار نماینده ویژه انگلیس در امور افغانستان و پاکستان با جنرال قمر جاوید باجوا در راولپندی
کد خبر :1319584227

19:14 1400/09/03


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, دیدار, راولپندی, روابط دو جانبه, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ارتش پاکستان, گفتگو, نماینده ویژه انگلیس در امور افغانستان و پاکستان,

نماینده ویژه انگلیس در امور افغانستان و پاکستان با جنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در راولپندی دیدار و گفتگو کرد.


 

راولپندی: به گزارش راز نیوز | به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، نماینده ویژه انگلیس در امور افغانستان و پاکستان با جنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در راولپندی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، منافع دوجانبه، امنیت منطقه ای و وضعیت افغانستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جنرال قمر جاوید باجوا گفت: پاکستان برای نقش انگلیس در سطح جهانی و منطقه ای اهمیت زیادی قائل است و به دنبال گسترش بیشتر روابط دوجانبه خود با این کشور می باشد.

وی افزود: با توجهات و پیگیری های سازمان های بین المللی و بشر دوستانه می توان از بحران انسانی در افغانستان جلوگیری کرد همچنین تلاش های مشترک برای توسعه اقتصادی مردم افغانستان امری لازم و صلح در افغانستان همان صلح در پاکستان می باشد.

روابط عمومی ارتش پاکستان گفت: نماینده بریتانیا در این دیدار از نقش پاکستان در روند اوضاع فعلی در افغانستان و از تلاش های این کشور برای مدیریت مرزها و ثبات منطقه قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1