خبر فوری

 
 
دیدار نماینده ویژه آمریکا در امور تجاری با بلاول بوتو وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :1958364066

11:32 1401/04/11


برچسب ها : اسلام آباد, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و آمریکا, نماینده ویژه آمریکا در امور تجاری, وزارت امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه پاکستان,

دلاور سید نماینده ویژه آمریکا در امور تجاری و کسب و کار روز گذشته با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دلاور سید نماینده ویژه آمریکا در امور تجاری و کسب و کار روز گذشته با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این دیدار مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و واشنگتن در امور تجاری و ارتقای همکاری‌ها در این زمینه مورد بحث از سوی طرفین قرار گرفت.

بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار با تأکید بر اهمیت تعامل هیئت‌های عالی رتبه میان دو کشور جهت ارتقای روابط به ویژه روابط تجاری اظهار داشت: سفر نماینده ویژه آمریکا به پاکستان نشان دهنده سطح اهمیت تبادل هیئت‌های دوجانبه میان دو کشور در ارتقای روابط تجاری است.

وی با اشاره به هفتاد و پنجمین سالگرد آغاز روابط دیپلماتیک میان پاکستان و آمریکا آن را بهترین موقعیت برای توسعه روابط میان دو کشور عنوان نمود.

وزیر امور خارجه پاکستان در بخش دیگری از اظهارات خود به تشریح گفتگوهای صورت گرفته در چارچوب برنامه‌ها و طرح‌های مرتبط با تغییرات اقلیمی، بهداشت و درمان، انرژی، تجارت و سرمایه گذاری میان دو کشور پرداخت.

بلاول بوتو زرداری همچنین از شرکت مالی توسعه برای افزایش میزان سرمایه گذاری در پاکستان به ویژه در پروژه‌ها و طرح‌های مربوط به زمینه انرژی پاک و مستقل سازی زنان دعوت به عمل آورد.

وی افزود: آمریکا بزرگ‌ترین بازار صادراتی پاکستان و منبع سرمایه‌گذاری‌های پاکستان است.

وی خاطرنشان کرد: بازار پاکستان نیز از ظرفیت گسترده‌ای برای حضور سرمایه گذاران آمریکایی و کسب سود برخوردار است.

دلاور سید نماینده ویژه آمریکا در امور تجاری نیز در این دیدار ضمن تقدیر از وزیر امور خارجه پاکستان نسبت به سطح گفتگوهای صورت گرفته ابراز رضایت نشان داد.

وی اظهارات وزیر امور خارجه پاکستان مبنی بر وجود ظرفیت‌های وسیع در بازار سرمایه و همچنین توسعه روابط تجاری میان پاکستان و آمریکا را تأیید نمود و ابراز امیدواری کرد پاکستان به توسعه فنی خود ادامه دهد که باعث توسعه سرمایه گذاری و رشد اقتصاد خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

 
1