خبر فوری

 
دیدار نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :1487555106

11:34 1401/06/29


برچسب ها : افغانستان و آمریکا, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و آمریکا, پاکستان و افغانستان, حکومت طالبان افغانستان, روند صلح افغانستان, نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان, نیویورک, وزیر امور خارجه پاکستان,

توماس وست نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان روز گذشته با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در نیویورک دیدار و گفتگو نمود.


نیویورک: به گزارش راز نیوز| توماس وست نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان روز گذشته با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در نیویورک دیدار و گفتگو نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار ابراز داشت: برپایی صلح و ثبات در افغانستان و آبادانی این کشور از اولویت‌های اصلی پاکستان است و تداوم روابط با دولت موقت افغانستان امری ضروری برای ایجاد روابط امن و مستحکم میان افغانستان و دیگر کشورها است.

بلاول بوتو زرداری در ادامه این دیدار به تشریح اقدامات و تلاش‌های اسلام آباد برای هم افزایی منطقه‌ای جهت پیشرفت و توسعه افغانستان و نیز همکاری‌های بین‌المللی با این کشور بر اساس ارزش‌های انسانی و روابط دوجانبه پرداخت.

توماس وست نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان نیز در این دیدار از تلاش‌ها و همکاری‌های دولت پاکستان در برپایی امنیت و ثبات در افغانستان و نیز خروج شهروندان خارجی از این کشور در جریان سقوط دولت کابل تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1