خبر فوری

 
 
دیدار نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان با دکتر معید یوسف در اسلام آباد
کد خبر :913814447

16:56 1400/08/22


برچسب ها : افغانستان, اقتصاد, پاکستان و افغانستان, دیدار, مشاور امنیت ملی پاکستان, معید یوسف, نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان,

یک هیئت پنج نفره به ریاست توماس وست نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان روز جمعه 21 آبان (12 نوامبر) با دکتر معید یوسف مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد دیدار کردند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | یک هیئت پنج نفره به ریاست توماس وست نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان روز جمعه 21 آبان (12 نوامبر) با دکتر معید یوسف مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد دیدار کردند.

در این دیدار آخرین وضعیت افغانستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت همچنین دو طرف تعهد خود را برای تقویت همکاری و هماهنگی ابراز کردند.

دکتر معید یوسف گفت: جهان به یک برنامه جامع برای نجات افغانستان از یک فاجعه انسانی به ویژه نیاز فوری کمک به زنان و کودکان افغان نیاز دارد، جامعه جهانی بایستی نقش فعال خود را ایفا کند و مسئولیت های خود را در این زمینه انجام دهد.

همچنین جامعه بین المللی بایستی سیستمی را که از آن بتوان کمک ها را قبل از شروع فصل سرما به مردم افغانستان ارسال کرد، ایجاد کند. همچنین طالبان باید در گفتگوی های سازنده شرکت کنند. سازمان های تروریستی می توانند از خلاء سیاسی و بی ثباتی بهره مند شوند.

ارسال نظر

 
1