خبر فوری

 
دیدار نماینده سازمان بهداشت جهانی در پاکستان با دبیر ارشد ایالت بلوچستان
کد خبر :157333243

10:39 1401/08/28


برچسب ها : بلوچستان, پاکستان و سازمان بهداشت جهانی, دبیر ارشد ایالت بلوچستان, دکتر پاتیلا ماهیپالا, دیدار, عبدالعزیز عقیلی, نماینده سازمان بهداشت جهانی در پاکستان, کویته,

دکتر پاتیلا ماهیپالا نماینده سازمان بهداشت جهانی در پاکستان با عبدالعزیز عقیلی دبیر ارشد ایالت بلوچستان دیدار و گفتگو کرد.


کویته: به گزارش راز نیوز | دکتر پاتیلا ماهیپالا نماینده سازمان بهداشت جهانی در پاکستان با عبدالعزیز عقیلی دبیر ارشد ایالت بلوچستان دیدار و گفتگو کرد.

دو طرف طی این دیدار در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله امدادرسانی و توانبخشی به سیل زدگان، فراهم کردن دارو برای بیماران و غیره بحث و تبادل نظر کردند.

دبیر ارشد ایالت بلوچستان طی این دیدار گفته که دولت ایالت بلوچستان به منظور فراهم کردن وسایل بهداشتی در مناطق سیل زده این ایالت، تمام امکانات خود را به کار گرفته است و ما از همکاری سازمان بهداشت جهانی در این زمینه تشکر می کنیم.

نماینده سازمان بهداشت جهانی در پاکستان طی این دیدار گفت که سازمان بهداشت جهانی نقش مثبتی در ایالت بلوچستان دارد و در حال تلاش است تا به سیل زدگان پاکستان کمک کند و نیازهای ضروری آن ها را تامین کند. هدف ما کمک به انسان های رنج دیده است و ما در حال فراهم کردن امکانات درمانی برای بیماران در مناطق سیل زده بویژه کودکانی که دچار بیماری مالاریا شده اند، هستیم که باعث کاهش مشکلات سیل زدگان ایالت بلوچستان خواهد شد.

ارسال نظر

 
1