خبر فوری

 
 
دیدار نماینده سازمان بهداشت جهانی برای پاکستان با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :1958104613

14:47 1398/12/15


برچسب ها : WHO, سازمان بهداشت جهانی, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه,

دکتر پلیتها نماینده سازمان بهداشت جهانی برای پاکستان در دیدار با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان، اسناد دیپلماتیک خود را به وی ارائه کرد و گفت: سازمان بهداشت جهانی همکاری خود با پاکستان را به منظور خاتمه فلج اطفال بیش از گذشته تقویت بخشیده است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر پلیتها نماینده سازمان بهداشت جهانی برای پاکستان در دیدار با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان، اسناد دیپلماتیک خود را به وی ارائه کرد و گفت: سازمان بهداشت جهانی همکاری خود با پاکستان را به منظور خاتمه فلج اطفال بیش از گذشته تقویت بخشیده است.

وزیر خارجه پاکستان طی گفتگو با نماینده، ضمن بیان اقدامات صورت گرفته توسط پاکستان در زمینه فلج اطفال و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ریشه کن کردن فلج اطفال را در دستور کار دولت عنوان کرد و افزود: دولت در حال انجام تمامی اقدامات ضروری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است و در همین راستا، اسکنر های حرارتی در فرودگاه ها قرار داده و مراکز قرنطینه در مرز های مشترک با کشور های همسایه را ایجاد کرده است. در پایان از اقدامات صورت گرفته برای دسترسی به فناوری کمک برای سلامتی را ابراز داشت.

ارسال نظر

 
1