خبر فوری

 
 
دیدار نماینده زنان سازمان ملل متحد در پاکستان با راجا پرویز اشرف پیرامون وضعیت حقوق زنان
کد خبر :498156136

16:34 1401/12/10


برچسب ها : پاکستان و سازمان ملل متحد, پایگاه ملی و مرجع ثبت پاکستان, حقوق زنان, دیدار, رئیس مجلس ملی پاکستان, راجا پرویز اشرف, شناسایی, گفتگو, کارت ملی,

شرمیلا رسول نماینده زنان سازمان ملل متحد در پاکستان با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی این کشور در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | شرمیلا رسول نماینده زنان سازمان ملل متحد در پاکستان با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی این کشور در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، راجا پرویز اشرف ضمن خوشامدگویی به شرمیلا رسول، بر لزوم فراهم کردن فرصت های آموزشی، بهداشتی و اقتصادی برای همه زنان تاکید کرد و گفت: زنان بخش مهمی از توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور هستند و قانون اساسی تضمین کننده تمام حقوق اساسی برای هر زن پاکستانی است.

وی کارت شناسایی را اصلی ترین مدرک هویتی عنوان کرد و افزود: جهت بر طرف نمودن مشکلات از جمله صدور کرت شناسایی برای بانوان مناطق دورافتاده، با رئیس پایگاه ملی و مرجع ثبت پاکستان (NADRA) دیدار خواهم نمود.

در ادامه این دیدار، شرمیلا رسول از دیدگاه رئیس مجلس ملی پاکستان درخصوص توانمند سازی زنان و مشارکت آنها در سیاست گذاری و از گروه پارلمانی زنان (WPC) در جهت حمایت از حقوق اساسی بانوان در این کشور تشکر و قدردانی نمود.

وی در پایان این نشست خاطر نشان کرد: سازمان ملل متحد به حمایت خود از زنان پاکستانی، به ویژه در زمینه اشتغال و استقلال اقتصادی آنها ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1