خبر فوری

 
 
دیدار نماینده بانک جهانی با حماد اظهر وزیر دارایی پاکستان
کد خبر :461916861

15:20 1400/01/13


برچسب ها : امور خزانه داری پاکستان, پاکستان و بانک جهانی, حماد اظهر, مدیر کشوری بانک جهانی, ناجی بن حسائن, وزیر خزانه داری پاکستان,

ناجی بن حسائن مدیر کشوری بانک جهانی در پاکستان روز گذشته با محمد حماد اظهر وزیر امور دارایی پاکستان دیدار و گفتگو نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ناجی بن حسائن مدیر کشوری بانک جهانی در پاکستان روز گذشته با محمد حماد اظهر وزیر امور دارایی پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار در زمینه مسائل مختلف مالی و اقتصادی پاکستان و توسعه اقتصادی این کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حماد اظهر وزیر خزانه داری پاکستان در جریان این دیدار ابراز داشت: دولت پاکستان مصمم به پیشبرد استراتژی توسعه اقتصادی و اجتماعی مردمی مبتنی بر چشم انداز نخست وزیر می باشد.

وی با خوشامد گویی به مدیر کشوری بانک جهانی در پاکستان، نسبت به نقش ویژه بانک جهانی در زمینه توسعه بخش اجتماعی، گسترش پایه درآمد، هماهنگی مالیات فروش عمومی و بهبود مدیریت و ارائه وام های مالی اذعان نمود، حمایت مداوم بانک جهانی برای دستیابی به اهداف توسعه مستحکم، پایدار و فراگیر  از اهمیت بالایی برخوردار است.

وزیر خزانه داری پاکستان گفت: دولت اسلام آباد بر مدیریت و حاکمیت اجتماعی، مالی و اقتصادی، تقویت بخش اجتماعی، افزایش پایه درآمد و سوق بخشیدن بخش انرژی به مسیر درست متمرکز خواهد شد.

وی با تمجید از همکاری های بانک جهانی و انجمن توسعه بین المللی از طرح «حمایت اجتماعی مقاوم در برابر بحران پاکستان» ابراز داشت: اجرای این برنامه به گسترش دامنه کمک به خانواده های فقیر و آسیب پذیر جامعه متاثر از ویروس کووید-19 تحت برنامه «احساس» منجر خواهد شد.

وی همچنین از کمک های بانک جهانی به برنامه زیست محیطی نخست وزیر پاکستان تحت عنوان پاکستان سبز تمجید نمود و گفت: اجرای این پروژه منجر به کارآفرینی برای کارگرانی که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا مشاغل خود را از دست داده اند خواهد شد.

ناجی بن حسائن مدیر کشوری بانک جهانی در پاکستان نیز در این دیدار با تبریک بر عهده گرفتن زمام وزارت دارایی پاکستان به حماد اظهر از اقدام دولت پاکستان برای وارد کردن روند تکمیل پروژه های دوجانبه به هیئت مرکزی تقدیر نمود.

 

ارسال نظر

 
1