خبر فوری

 
 
دیدار نخست وزیر پاکستان با رئیس صندوق بین المللی پول
کد خبر :474790770

20:36 1397/11/21


برچسب ها : IMF, امارات, پاکستان, دبی, صندوق بین المللی پول,

نخست وزیر پاکستان در دیدار با رئیس صندوق بین المللی پول ، وی را از موضع پاکستان در رابطه با IMF آگاه کرد.


 

به گزارش راز نیوز، نخست وزیر پاکستان در دیدار با رئیس صندوق بین المللی پول ، وی را از موضع پاکستان در رابطه با IMF آگاه کرد.

قابل ذکر است که در دیدار رئیس صندوق بین المللی پول و عمران خان نخست وزیر پاکستان در دبی ، دیگر مقامات پاکستانی همچون : وزیر امور خارجه، وزیر دارایی، مشاور تجاری و غیره حضور داشتند.
رئیس IMF پس از این دیدار با ابراز خرسندی از آن گفت : در این دیدار مباحثی همچون وضعیت فعلی توسعه اقتصاد، امکانات آینده و اقدامات مستحکم سازی اقتصاد پاکستان محور اصلی گفت‌وگو بودند.

کريستين لاگارد با اشاره به اقدامات نخست وزیر پاکستان عمران خان و با مثبت خواندن این اقدامات از ادامه همکاری صندوق بین المللی پول با پاکستان خبر داد.


ناگفته نماند که وزیر امور خارجه پاکستان شاه محمود قریشی در مصاحبه با مطبوعات در دبی با موفقیت آمیز خواندن دیدار نخست وزیر عمران خان و رئیس IMF از تفاهم بر نکات مهم بین دو طرف خبر داد و گفت : تفاهم در طرز تفکر میان دو طرف باعث خوشحالی ما است. به زودی برنامه ای را اجرا خواهیم کرد که تحت آن، قشر کم درآمد نیز در امان باشند.
لازم به ذکر است که هیئت عالی رتبه پاکستان به ریاست نخست وزیر آن عمران خان امروز ( یک شنبه) طی سفری یک روزه به منظور شرکت در کنفرانس بین المللی وارد دبی شده است.

ارسال نظر

 
1