خبر فوری

 
 
دیدار مهم زلمی خلیل زاد با اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان
کد خبر :1314305720

16:35 1398/06/11


برچسب ها : آمریکا, اشرف غنی, افغانستان, تروریست, تروریسم, زلمی خلیل زاد, طالبان,

زلمی خلیل زاد نماینده خصوصی آمریکا در زمینه برپایی صلح افغانستان پس از پشت سر گذاشتن دور اخیر مذاکرات موفقیت آمیز با طالبان افغانستان در دوحه، دیدار مهمی با اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان در کابل انجام داده است.


افغانستان: به گزارش راز نیوز، زلمی خلیل زاد نماینده خصوصی آمریکا در زمینه برپایی صلح افغانستان پس از پشت سر گذاشتن دور اخیر مذاکرات موفقیت آمیز با طالبان افغانستان در دوحه، دیدار مهمی با اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان در کابل انجام داده است. طبق گزارش منابع، روند مذاکراتی بین طالبان و آمریکا در دوحه وارد دور آخر شده است و زلمی خلیل زاد پس از دور اخیر در بدو ورود ملاقات مهمی با اشرف غنی انجام داد و گزارشی از پیشرفت تا حال مذاکرات را در اختیار رئیس جمهور افغانستان قرار داد.
سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان در گفتگو با خبرگزاری ها گفت: در این نشست، همچنین مذاکرات صلح و آینده افغانستان نیز مورد بحث قرار گرفته است و رئیس جمهور افغانستان خطاب به نماینده ویژه آمریکا خاطر نشان کرد که افغانستان خواهان صلح پایدار است، اما قرار دادی که مقابل آرمان های مردم افغانستان باشد قطعا موفقیت آمیز نخواهد بود.

ارسال نظر

 
1