خبر فوری

 
 
دیدار ملکه هلند با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :106673404

10:20 1398/09/05


برچسب ها : پاکستان و هلند, شاه محمود قریشی, ملکه ماکسیما, وزیر امور خارجه پاکستان,

ملکه ماکسیمای هلند که روز گذشته در صدر هیئت عالی رتبه به پاکستان آمده است، با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ملکه ماکسیمای هلند که روز گذشته در صدر هیئت عالی رتبه به پاکستان آمده است، با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار درباره ابعاد مختلف توسعه اقتصادی و اجتماعی و بهبود وضعیت معیشتی مردم پاکستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در جریان این دیدار با بیان اینکه پاکستان در حال حاضر به عنوان یک کشور امن و دوستدار صلح شناخته می شود گفت: حضور ملکه هلند در پاکستان پس از سفر زوج شاهزاده بریتانیایی نشان دهنده چهره خوب پاکستان در انظار جامعه جهانی می باشد.

وی در ادامه این دیدار مواضع شدید دولت پاکستان علیه گسترش اختلافات مذهبی و اسلام هراسی در کشورهای اروپایی را به ملکه هلند ابلاغ نمود، وی افزود: اینگونه اقدامات باعث آزرده خاطر شدن مردم پاکستان و تمامی مسلمانان جهان می شود.

طبق اعلام دفتر وزارت امور خارجه پاکستان، در این دیدار موضوعات مختلف دیگر از جمله گسترش همکاری ها در زمینه انرژی های تجدید پذیر، کشاورزی و باغبانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ملکه هلند نیز در جریان این دیدار نسبت به هرگونه همکاری جهت رشد و توسعه پایدار اقتصادی پاکستان قول اطمینان بخشی نمود.

لازم به ذکر است ملکه ماکسیمای هلند روز گذشته به عنوان نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در سفری سه روزه با استقبال مقامات وزارت امور خارجه پاکستان وارد فرودگاه اسلام آباد شد.

 

ارسال نظر

 
1