خبر فوری

 
دیدار مقامات کشورهای گویان، سورینام، موریس و مالزی با جایشانکار وزیر خارجه هند در دهلی نو
کد خبر :105691136

16:33 1401/10/19


برچسب ها : دهلی نو, دیدار, سوبرامانیام جایشانکار, سورینام, گفتگو, گویان, مالزی, موریس, وزیر خارجه هند,

مقامات کشورهای گویان، سورینام، موریس و مالزی طی سفر به دهلی با سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کردند.


 

دهلی نو: به گزارش راز نیوز | مقامات کشورهای گویان، سورینام، موریس و مالزی طی سفر به دهلی نو جهت شرکت در جشن 9 ژانویه (19 دی) یادآور بازگشت مهاتما گاندی از آفریقای جنوبی به هند در سال 1915 با سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کردند.

طی دیدار محمد عرفان علی رئیس جمهور گویان با سوبرامانیام جایشانکار مسائل مورد علاقه از جمله توسعه همکاری دوجانبه و روابط مردمی میان هند و گویان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این نشست ها، چان سانتوخی رئیس جمهور سورینام پس از دیدار با وزیر امور خارجه هند موضوعات مختلفی را از حمله تقویت روابط دوجانبه در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، ظرفیت سازی و مردم با مردم مورد گفتگو قرار داد.

در همین حال، هیئت وزیران برجسته موریس پس از دیدار با سوبرامانیام جایشانکار راه های گسترش روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.

در پایان همچنین سیواکومار نایدو وزیر منابع انسانی مالزی با وزیر امور خارجه هند دیدار کرد و تقویت پیوندهای جامعه و ترویج همکاری های دوجانبه را مورد بحث خود قرار داد.

ارسال نظر

 
1