خبر فوری

 
دیدار مقامات دفاعی پاکستان و آذربایجان در حاشیه نمایشگاه بین المللی دفاع کراچی
کد خبر :1871399423

19:46 1401/08/25


برچسب ها : پاکستان و آذربایجان, روابط دفاعی, صنایع دفاعی پاکستان, نمایشگاه بین المللی, وزیر دفاع آذربایجان, وزیر صنایع دفاعی,

مدد قلی اف وزیر صنایع دفاعی جمهوری آذربایجان طی سفر به پاکستان جهت شرکت در نمایشگاه و سمینار بین المللی دفاع با محمد اسرار ترین وزیر صنایع دفاعی این کشور دیدار و گفتگو به عمل آورد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز | مدد قلی اف وزیر صنایع دفاعی جمهوری آذربایجان طی سفر به پاکستان جهت شرکت در نمایشگاه و سمینار بین المللی دفاع با  محمد اسرار ترین وزیر صنایع دفاعی این کشور دیدار و گفتگو به عمل آورد.

محمد اسرار ترین ضمن استقبال از مدد قلی اف به دلیل شرکت در این نمایشگاه بیان کرد: پاکستان و آذربایجان همواره دارای روابط صمیمانه و برادرانه می باشند.

وی با اشاره به روابط دوجانبه، به میهمان محترم از حمایت همه جانبه پاکستان از حاکمیت و دفاع از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان اطمینان حاصل نمود و افزود: فرصت های همکاری بسیاری جهت سرمایه گذاری مشترک در زمینه توسعه تسحیلات دفاعی میان دو کشور وجود دارد.

محمد اسرار ترین بر ضرورت همکاری دو کشور تاکید کرد و گفت: بهره مندی از ظرفیت صنایع دفاعی پاکستان منجر به تقویت روابط دفاعی دوجانبه خواهد شد.

ارسال نظر

 
1