خبر فوری

 
دیدار مقامات بانک توسعه اسلامی و بانک صادرات و واردات ایالات متحده آمریکا با ایاز صادق
کد خبر :948520692

19:36 1401/09/25


برچسب ها : ایالات متحده آمریکا, بانک توسعه اسلامی, پاکستان و بانک توسعه اسلامی, دیدار, سردار ایاز صادق, گفتگو, وزیر امور اقتصادی پاکستان,

مدیر عاملان شرکت بیمه اسلامی سرمایه گذاری و اعتبار صادراتی (ICIEC) و بانک صادرات و واردات ایالات متحده آمریکا با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان دیدار و گفتگو کردند.


 

 

 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | مدیر عاملان شرکت بیمه اسلامی سرمایه گذاری و اعتبار صادراتی (ICIEC) و بانک صادرات و واردات ایالات متحده آمریکا با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، در مورد ظرفیت سازی جامعه تجاری با توجه به فرصت های موجود در ICIEC بحث و تبادل نظر شد و عبدالرحمن کیسی مدیر عامل ICIEC سردار ایاز صادق را از محصولات مالی شرکت بیمه اسلامی سرمایه گذاری و اعتبار صادراتی برای جامعه تجاری مطلع ساخت.

وزیر امور اقتصادی پاکستان بر اهمیت بیمه نه تنها برای جامعه تجاری بلکه برای دارایی های دولتی نیز تاکید کرد و گفت: امکان گسترش مشارکت و همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف میان شرکت بیمه اسلامی سرمایه گذاری و اعتبار صادراتی و پاکستان وجود دارد.

سردار ایاز صادق در پایان این دیدار از تلاش های خستگی ناپذیر تیم بانک توسعه اسلامی (ISDB) و زیر شاخه آن شرکت بیمه اسلامی سرمایه گذاری و اعتبار صادراتی (ICIEC) در این شرایط سخت تشکر و قدردانی به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1