خبر فوری

 
دیدار معاون وزیر امور خارجه کویت با وزیر کشور پاکستان
کد خبر :1967961277

15:20 1399/11/09


برچسب ها : پاکستان, پاکستان و کویت, شیخ رشید احمد, نایب وزیر امور خارجه کویت, وزیر کشور پاکستان, کویت,

علی سلیمان السعید معاون وزیر امور خارجه کویت امروز با شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| علی سلیمان السعید معاون وزیر امور خارجه کویت امروز با شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان دیدار کرد.

براساس گزارش وزارت کشور پاکستان، در این دیدار، در خصوص روابط دوجانبه و تقویت تعاملات دوطرفه گفتگو و تبادل نظر انجام گرفت. طی دیدار ضمن بررسی پیشرفت انجام شده برای پایان دادن به محدودیت صدور روادید برای اتباع پاکستان، دو طرف در خصوص پیشرفت چشمگیر انجام شده ابراز رضایت کردند.

معاون وزیر امور خارجه کویت ضمن ابلاغ پیام امیر کویت به وزیر کشور پاکستان مبنی بر دعوت برای سفر به کویت، بر لزوم تقویت همکاری های دفاعی و امنیت میان دو کشور تاکید کرد و گفت: همچنین ظرفیت زیادی برای افزایش تجارت فیمابین نیز وجود دارد که باید هرچه سریعتر اقدامات عملی صورت گیرد. وی افزود: چالش های امنیتی پاکستان و کویت یکسان هستند و به نظر من وزارت کشور می تواند نقش اساسی ایفا کند.

شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان طی گفتگو در این بین با بیان اینکه روابط میان دو کشور مبتنی بر چند دهه و نسل هستند، روابط میان مردم پاکستان و کویت را رابطه قلبی توصیف کرد و افزود: دعوت برای سفر به کویت برای من افتخار دارد، پیش از این به عنوان وزیر اطلاع رسانی و وزیر سرمایه گذاری به کویت سفر داشته ام.

نایب وزیر امور خارجه کویت در پایان این دیدار ضمن تشکر بابت استقبال گرم از هیئت کویت، منصوب شدن شیخ رشید در سمت وزارت کشور را به او تبریک گفت.

ارسال نظر

 
1