خبر فوری

 
 
دیدار معاون وزیر امور خارجه افغانستان با دبیر وزارت خارجه پاکستان
کد خبر :1418281434

11:19 1398/03/21


برچسب ها : ادریس زمان, پاکستان و افغانستان, سهیل محمود, معاون وزیر امور خارجه افغانستان, وزارت امور خارجه پاکستان,

نخستین نشست بررسی دستور کار برنامه جامع مشترک افغانستان و پاکستان برای برپایی امنیت و ثبات در افغانستان، در محل دفتر وزارت خارجه پاکستان برگزار گردید


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز ادریس زمان معاون وزیر امور خارجه افغانستان سهیل محمود دبیر وزارت خارجه پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده نخستین نشست بررسی دستور کار برنامه جامع مشترک افغانستان و پاکستان برای برپایی امنیت و ثبات در افغانستان، در محل دفتر وزارت خارجه پاکستان برگزار گردید؛ هیئت پاکستانی در این نشست با سرپرستی سهیل محمود دبیر وزارت خارجه پاکستان حضور داشت و ریاست هیئت افغان نیز بر عهده ادریس زمان معاون وزیر امور خارجه افغانستان بود.

هیئت های دو طرف در این دیدار به بحث و تبادل نظر درباره مناسبات دوجانبه و دیگر موضوعات منطقه پرداخته و بر تلاش متقابل برای ایجاد فضای اعتماد و امنیت در منطقه تاکید کردند.

دو طرف در ادامه رایزنی های خود در خصوص همکاری در زمینه های روابط دیپلماتیک، دفاعی، اطلاعات محرمانه و پناهندگان افغان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین هیئت های سیاسی پاکستان و افغانستان، پیشرفت های صورت گرفته در زمینه توافقات میان دو کشور را نیز مورد بررسی قرار دادند.

برنامه جامع مشترک پاکستان و افغانستان که در سال گذشته میلادی به تصویب دو کشور رسید که هدف از آن گسترش روابط و همکاری های دوجانبه بر اساس برنامه و دستور کار جامع در بخش های مختلف است.

ارسال نظر

 
1