خبر فوری

 
 
دیدار معاون وزیر اقتصاد دیجیتال و جامعه تایلند با وزیر ارتباطات و خدمات پستی پاکستان
کد خبر :666847774

17:11 1401/08/05


برچسب ها : اسعد محمود, برن, پاکستان و تایلند, پاکستان و سوئیس, دیدار, رانا حسن اختر, مدیرکل اداره پست پاکستان, معاون وزیر اقتصاد دیجیتال و جامعه تایلند, وزیر ارتباطات پاکستان,

دکتر ناتاپون ناتا سامبون معاون وزیر اقتصاد دیجیتال و جامعه تایلند با اسعد محمود وزیر ارتباطات و خدمات پستی پاکستان دیدار و گفتگو کردند. رانا حسن اختر مدیرکل اداره پست پاکستان نیز طی این دیدار حضور داشت.


برن: به گزارش راز نیوز | دکتر ناتاپون ناتا سامبون معاون وزیر اقتصاد دیجیتال و جامعه تایلند با اسعد محمود وزیر ارتباطات و خدمات پستی  پاکستان دیدار و گفتگو کردند. رانا حسن اختر مدیرکل اداره پست پاکستان نیز طی این دیدار حضور داشت.

دو طرف طی این دیدار در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله توسعه سیستم پستی در خطوط مدرن و تبادل خط مشی بین شبکه های پستی پاکستان و تایلند بحث و تبادل نظر کردند. دو طرف همچنین برای تداوم هماهنگی نزدیک بین دو کشور در مجامع منطقه ای و بین المللی توافق کردند.

معاون وزیر اقتصاد دیجیتال و جامعه تایلند طی این دیدار از ویرانی گستره ناشی از سیل در پاکستان ابراز نگرانی کرد. وی همچنین از تلاش های اداره پست پاکستان برای دیجیتالی کردن عملیات پستی تمجید کرد.

وزیر ارتباطات و خدمات پسستی پاکستان نیز طی این دیدار بر اهمیت همکاری وزارت اقتصاد دیجیتال و جامعه تایلند برای آوردن نوآوری به اداره پست پاکستان تاکید کرد.

دو طرف همچنین طی این دیدار برای یافتن راه های بهتر آموزش ماموران پست در کالج پستی آسیا و اقیانوسیه در بانکوک بحث و تبادل نظر کردند.

وزیر ارتباطات و خدمات پستی  پاکستان همچنین طی این دیدار گفت: ما برای ارسال پست به جزایر و کشورهای اقیانوس آرام از خدمات حمل و نقل اداره پست تایلند استفاده خواهیم کرد.

معاون وزیر اقتصاد دیجیتال و جامعه تایلند نیز طی این دیدار برای حمایت از توسعه خدمات پستی مدرن و کارآمد مطابق با استانداردهای بین المللی در پاکستان اعلام آمادگی کرد.

ارسال نظر

 
1