خبر فوری

 
 
دیدار معاون نخست وزیر پاکستان با وزیر عدالت امارات متحده عربی
کد خبر :945600067

13:47 1397/09/03


برچسب ها : امارات متحده عربی, پاکستان, سلطان سعید البدیع, شهزاد اکبر,

شهزاد اکبر معاون خصوصی نخست وزیر پاکستان در امور بازرسی با سلطان سعید البدیع وزیر عدالت امارات متحده عربی دیدار کرد.


 

اسلام آباد:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دیلی پاکستان،شهزاد اکبر معاون خصوصی نخست وزیر پاکستان در امور بازرسی با سلطان سعید البدیع وزیر عدالت امارات متحده عربی دیدار کرد.

در این دیدار،دو طرف درباره تبادل اطلاعات در  خصوص املاک بدون نام و غیرقانونی شهروندان پاکستانی در امارات متحده عربی  به گفتگو پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده،شهزاد اکبر معاون خصوصی نخست وزیر پاکستان در امور بازرسی پس از دیدار با وزیر عدالت امارات متحده اظهار داشت:پاکستان و امارات در خصوص بازپس گیری املاک غیر قانونی شهروندان پاکستانی در امارات تفاهم خواهند نمود و روابط در این زمینه میان دو کشور افزایش خواهد یافت.

شهزاد اکبر معاون نخست وزیر پاکستان با انتشار پیامی در صفحه توییتری خود اعلام نمود:دولت برای ارائه جزئیات املاک غیرقانونی در ملا عام امیدوار است و دو کشور در خصوص همکاری در زمینه تبادل اطلاعات و بازپس گیری املاک غیرقانونی به توافق خواهند رسید.

لازم بذکر است عمران خان نخست وزیر پاکستان چند روز گذشته در جریان سفر به امارات و دیدار با مقامات اماراتی در خصوص اقدام جدی علیه جرایم یقه سفیدان(مقامات و دیپلمات ها) و مبارزه با پولشویی به توافق رسید.

همچنین ماه گذشته نیز،معاهده ای جهت همکاری حقوقی و بازرسی میان کشورهای پاکستان و بریتانیا به امضا رسید که بر اساس آن،دو کشور برای تبادل زندانی همکاری خواهند کرد.

ارسال نظر

 
1