خبر فوری

 
 
دیدار معاون رهبر حزب کارگر انگلیس با فرماندار ایالت پنجاب
کد خبر :1281997666

12:05 1400/10/03


برچسب ها : آنجلا راینر, پاکستان و انگلستان, پنجاب, چودری محمد سرور, دیدار, فرماندار ایالت پنجاب, لارد واجد خان, لاهور, معاون رهبر حزب کارگر انگلیس, نماینده اپوزیسیون در مجلس اعیان انگلیس,

آنجلا راینر معاون رهبر حزب کارگر انگلیس به همراه لارد واجد خان نماینده اپوزیسیون در مجلس اعیان انگلیس با چودری محمد سرور فرماندار ایالت پنجاب دیدار و گفتگو کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز | آنجلا راینر معاون رهبر حزب کارگر انگلیس به همراه لارد واجد خان نماینده اپوزیسیون در مجلس اعیان انگلیس با چودری محمد سرور فرماندار ایالت پنجاب دیدار و گفتگو کرد. طی این دیدار دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

فرماندار ایالت پنجاب طی این دیدار خواستار تبلیغ در جهت صح و ثبات اقتصادی در افغانستان توسط معاون رهبر حزب کارگر انگلیس و نماینده اپوزیسیون در مجلس اعیان انگلیس شد. وی همچنین از خدمات پاکستانی های خارج از کشور از جمله نماینده اپوزیسیون در مجلس اعیان انگلیس برای مردم پاکستان قدردانی کرد.

وی همچنین معاون رهبر حزب کارگر انگلیس و نماینده اپوزیسیون در مجلس اعیان انگلیس را از اقدامات ظالمانه هند علیه مردم کشمیر آگاه کرد و گفت: اگر جهان افغانستان را به حال خود رها کند، جز پشیمانی نتیجه ای نخواهد داشت. جهان باید سکوت خود در قبال افغانستان را بشکند.

وی سپس گفت: جهان باید بدون قید و شرط به منظور نجات افغانستان از یک تراژدی بزرگ انسانی، از حکومت کنونی افغانستان حمایت کند. پاکستان با رهبری عمران خان نخست وزیر پاکستان برای صلح و ثبات اقتصاد افغانستان، در حال حاضر اقداماتی را در مرز پاکستان و افغانستان انجام می دهد.

وی همچنین با اشاره به حضور نمایندگان پاکستانی در هر دو مجلس انگلیس، گفت: نقض حقوق بشر به بدترین شکل در جامو و کشمیر یک تراژدی بوده و چیزی به نام حقوق بشر در آن جا وجود ندارد.

وی علاوه بر این گفت: گسترش و تقویت روابط بین پاکستان و انگلیس از اولویت های دولت پاکستان می باشد.

معاون رهبر حزب کارگر انگلیس و نماینده اپوزیسیون در مجلس اعیان انگلیس نز در این دیدار از تلاش های عمران خان نخست وزیر پاکستان برای ایجاد صلح در افغانستان قدردانی کردند.

ارسال نظر

 
1