خبر فوری

 
 
دیدار معاون رئیس دفتر امور خارجه آسیا و اقیانوسیه اتحادیه اروپا با وزیر قانون و دادگستری پاکستان
کد خبر :1051740392

11:47 1401/06/22


برچسب ها : اتحادیه اروپا, اعظم نذیر تارر, افراد ربوده شده, پاکستان و اتحادیه اروپا, سفیر اتحادیه اروپا, وزیر دادگستری پاکستان, وزیر قانون و دادگستری پاکستان,

پائولا پامپالونی، معاون رئیس دفتر امور خارجه آسیا و اقیانوسیه اتحادیه اروپا روز گذشته با سناتور اعظم نذیر تارر وزیر قانون و دادگستری پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| پائولا پامپالونی، معاون رئیس دفتر امور خارجه آسیا و اقیانوسیه اتحادیه اروپا روز گذشته با سناتور اعظم نذیر تارر وزیر قانون و دادگستری پاکستان دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این دیدار که رینا کیونکا سفیر اتحادیه اروپا و مهناز اکبر عزیز معاون پارلمانی قانون و دادگستری نیز حضور داشتند، دو طرف در خصوص موضوعات گوناگونی همچون حقوق بشر، افراد ربوده شده، حقوق اقلیت‌ها، حقوق کارگران خانگی، جرایم سایبری علیه کودکان و تدوین قانون در این زمینه‌ها به صورت مفصل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اعظم نذیر تارر وزیر قانون پاکستان در این دیدار اظهار داشت: شخص نخست وزیر نگران موضوع مفقودین(افراد ربوده شده توسط نهادهای امنیتی) است، حل این معضل نیازمند زمان است، شکنجه در زمان بازداشت یک جرم است و رویکرد پلیس تا میزان قابل توجهی بهبود یافته است.

وی افزود: اگرچه تدوین قانون از اهمیت بالایی برخوردار است اما این نوع تفکر شماست که می‌تواند به ایجاد تغییرات منجر شود، استفاده نادرست از شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین عامل گسترش پرونده‌های تجاوز به عنف است، تدوین و اجرای قانون مقابله با تجاوز تا میزان قابل توجهی از پرونده‌های این نوع جرم را کاهش داده است.

ارسال نظر

 
1