خبر فوری

 
 
دیدار معاون رئیس جمهور کشور کوبا با نخست وزیر پاکستان
کد خبر :1689405085

14:22 1398/08/09


برچسب ها : پاکستان, روابط دوجانبه, کوبا,

هیئت کشور کوبا به رهبری ربرتو مرالس آدجا معاون رئیس جمهور این کشور با حضور در کاخ نخست وزیری پاکستان با عمران خان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، هیئت کشور کوبا به رهبری ربرتو مرالس آدجا معاون رئیس جمهور این کشور با حضور در کاخ نخست وزیری پاکستان با عمران خان دیدار و گفتگو کرد.
عمران خان در این دیدار با ارائه گزارشی از جنایات هند در کشمیر چون محاصره، قانون منع آمد و شد و کمبود شدید ضروریات زندگی من جمله مواد غذایی و دارو، گفت: جامعه جهانی باید درکنار تلاش و کوشش های مردم کشمیر برای آزادی بایستد. وی همچنین در ادامه گفتگوی خود با اشاره به روابط پاکستان با کوبا افزود، روابط فی ما بین روابطی تاریخی، دوستانه و نزدیک هستند. وی با به موقع خواندن سفر هیئت کشور کوبا به اسلام آباد، آن را امری مثبت و تسهیل آمیز در روند همکاری های متقابل در زمینه های مختلف نیز عنوان کرد.
گفتنی است معاون رئیس جمهور کوبا نیز با برجسته سازی روابط میان دو کشور، گفت: از پاکستان بابت همکاری های نزدیک در سطوح مختلف سپاس گزار هستیم. کوبا علاوه بر زمینه گسترش روابط دوجانبه در سطوح و بخش های مختلف، در زمینه سلامتی و تجارت نیز پیشنهادات مخصوصی را در آینده ارائه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1