خبر فوری

 
 
دیدار معاون بانک جهانی با سناتور اسحاق دار پیرامون بررسی وضعیت سیل در پاکستان
کد خبر :1706771580

20:32 1401/10/19


برچسب ها : بانک جهانی, پاکستان و بانک جهانی, دیدار, ژنو, سیل زدگان, گفتگو, محمد اسحاق دار, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان, کنفرانس بین المللی پاکستان مقاوم در برابر آب و هوا,

مارتین ریزر معاون بانک جهانی در آسیای جنوبی با سناتور اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان در ژنو دیدار و گفتگو کرد.


 

ژنو: به گزارش راز نیوز | مارتین ریزر معاون بانک جهانی در آسیای جنوبی در حاشیه کنفرانس بین المللی "پاکستان مقاوم در برابر آب و هوا" با سناتور اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان در ژنو دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، سناتور اسحاق دار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های ویژه بانک جهانی در بهبود وضعیت سیل زدگان، وی را از خسارات و تلفات ناشی از سیل اخیر در پاکستان آگاه ساخت و گفت: پاکستان متعهد به بازسازی و بهبود وضعیت سیل زدگان دذ مناطق سیل زده می باشد.

وی همچنین اقدامات در خصوص رشد اقتصادی پایدار، افزایش صادرات و سرمایه گذاری در کشور را از اولویت های اصلی دولت دانست و گفت: بانک جهانی شریک مهمی در توسعه پاکستان می باشد که همواره حامی پاکستان در شرایط سخت و دشوار بوده است.

در پایان این دیدار، مارتین ریزر معاون بانک جهانی در آسیای جنوبی به همکاری کامل بانک جهانی در پروژه های بازسازی و بهبود وضیعت سیل زدگان در پاکستان اطمینان بخشید.

ارسال نظر

 
1