خبر فوری

 
 
دیدار مشاور ویژه برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد با وزیر بهداشت پاکستان
کد خبر :711899453

15:29 1401/06/03


برچسب ها : اسلام آباد, برنامه جهانی غذا, پاکستان و سازمان ملل متحد, وزیر بهداشت,

سائره زاید پرنسس اردن و مشاور ویژه در زمینه سلامت و تغذیه مادر و کودک برنامه " جهانی غذا" سازمان ملل متحد طی سفرش به پاکستان با عبد القادر پتیل وزیر بهداشت پاکستان دیدار کرد که در این میان در مورد بهداشت و امور مورد علاقه مشترک صحبت شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سائره زاید پرنسس اردن و مشاور ویژه در زمینه سلامت و تغذیه مادر و کودک برنامه " جهانی غذا" سازمان ملل متحد طی سفرش به پاکستان با عبد القادر پتیل وزیر بهداشت پاکستان دیدار کرد که در این میان در مورد بهداشت و امور مورد علاقه مشترک صحبت شد.

وزیر بهداشت پاکستان با برجسته سازی توجه دولت فعلی در بخش بهداشت، خدمات پرنسس اردنی در سطح بین المللی در زمینه های تغذیه و سلامت مادر و کودک را مورد ستایش قرار داد و گفت: کار بر روی لایحه تغذیه با شیر مادر در رابطه با سلامت مادر و کودک در حال انجام است. اقدامات عملی در زمینه بهداشت به منظور رفاه و بهبود مردم نیز در حال انجام می باشند و جهت بهتر کردن بهداشت مادر و کودک، اقدامات موثری انجام می دهیم. در ایالات سند و بلوچستان طی همکاری با دولت های محلی بهترین امکانات پزشکی را برای سیل زدگان تضمین می بخشیم. اصلاحات اساسی در بخش سلامت در حال انجام است.

ارسال نظر

 
1