خبر فوری

 
 
دیدار مشاور ارشد سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا به همراه سفیر این کشور با وزیر خزانه داری پاکستان
کد خبر :1603748795

12:28 1401/06/18


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آمریکا, پنجاب, درک شولت, دونالد بلوم, دیدار, سفیر آمریکا, مشاور ارشد سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا, مفتاح اسماعیل, وزیر خزانه داری پاکستان,

درک شولت مشاور ارشد سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا به همراه دونالد بلوم سفیر این کشور با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | درک شولت مشاور ارشد سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا به همراه دونالد بلوم سفیر این کشور با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

وزیر خزانه داری پاکستان با استقبال از هیئت آمریکایی، روابط دوجانبه و چندجانبه پاکستان و آمریکا را بررسی کرد. وی هیئت آمریکایی را از شرایط اقتصادی پاکستان و اقدامات اداری دولت این کشور برای برون رفت از مشکلات آگاه کرد.

وی افزود: به دلیل وقوع سیل در پاکستان، کشور با شرایط اقتصادی وخیمی دست و پنجه نرم می کند و بخش کشاورزی و زیرساخت های پاکستان دچار خسارات شدید شده اند. وقوع سیل بر رشد اقتصادی پاکستان تاثیر گذاشته و اولین اولویت دولت حفظ رشد اقتصادی است. وی همچنین هیئت آمریکایی را از پیشرفت طرح های رشد و صلح بانک جهانی در پاکستان آگاه کرد.

مشاور ارشد سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا نیز طی این دیدار با معرفی اعضای هیئت همراه خود، از اقدامات وزیر خزانه داری پاکستان برای هموار کردن راه توسعه این کشور تمجید کرد. وی از میزان خسارات وارد شده به پاکستان طی سیل ابراز تاسف و با دولت و مردم پاکستان ابراز همدردی کرد. وی به اقدامات وزیر خزانه داری پاکستان برای حفظ رشد اقتصادی در شرایط وخیم کنونی اذعان و از آن ها تمجید کرد.

ارسال نظر

 
1