خبر فوری

 
دیدار مسئول هماهنگ کننده مسکن سازمان ملل متحد با وزیر خارجه پاکستان
کد خبر :179192745

17:05 1399/01/11


برچسب ها : پاکستان و سازمان ملل متحد, سازمان ملل متحد, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان, ویروس کرونا,

مسئول هماهنگ کننده مسکن سازمان ملل متحد روز دوشنبه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مسئول هماهنگ کننده مسکن سازمان ملل متحد روز دوشنبه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جولین فردرک مارکوم مسئول هماهنگ کننده مسکن سازمان ملل متحد و شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در جریان دیدار در خصوص مسائل مختلف مربوط به شیوع ویروس کرونا و راهکارهای مقابله با این چالش جهانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در جریان این دیدار با بیان اینکه کووید-19 به یک چالش بزرگ برای تمامی کشورهای دنیا تبدیل گشته است گفت: شیوع ویروس کرونا پاکستان و دیگر کشورهای در حال توسعه را با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه کرده است.

وی افزود: مقابله با شیوع بیش از پیش ویروس کرونا و کنترل هرچه فوری آن نیازمند اقدامات اساسی و موثر است، پاکستان با تمامی محدودیت های امکاناتی خود در حال مقابله با این ویروس همه گیر است.

جولین فردریک نیز در جریان این دیدار نسبت به همکاری در جهت تهیه و تدوین برنامه جامع استراتژیکی جهت مقابله با کرونا ویروس قول مساعد همکاری داد و گفت: هدف از تهیه این برنامه جامع دریافت کمک های مالی از جامعه جهانی جهت مقابله با این ویروس و کنترل آن است، این برنامه به مقابله با این ویروس در سطح عمومی و کنترل آن کمک خواهد نمود.

ارسال نظر

 
1