خبر فوری

 
دیدار مسئول جدید کمیسیون عالی پاکستان در استرالیا با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :1452165271

10:44 1400/06/03


برچسب ها : پاکستان و استرالیا, زاهد حفیظ چودری, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان, کمیساریای عالی پاکستان در استرالیا,

زاهد حفیظ چودری سخنگوی اسبق دفتر وزارت امور خارجه پاکستان که به عنوان کمیساریای عالی پاکستان در استرالیا منصوب شده روز گذشته با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| زاهد حفیظ چودری سخنگوی اسبق دفتر وزارت امور خارجه پاکستان که به عنوان کمیساریای عالی پاکستان در استرالیا منصوب شده روز گذشته با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار ضمن تبریک به زاهد حفیظ چودری برای انتصاب به عنوان مسئول دفتر کمیسیون عالی پاکستان در استرالیا ابراز داشت: پاکستان و استرالیا از ظرفیت های گسترده و بی شماری برای توسعه روابط در زمینه های مختلف از جمله در بخش تجارت برخوردارند.

قریشی با تقدیر از تلاش ها و خدمات زاهد حفیظ چودری در مقام سخنگوی دفتر وزارت امور خارجه گفت: من امیدوارم انتصاب جناب عالی به عنوان کمیساریای عالی پاکستان در استرالیا روابط دو کشور بیش از پیش مستحکم خواهد شد.

زاهد حفیظ چودری سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه پاکستان با تقدیر از تعریف و تمجید وزیر امور خارجه نسبت به استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود برای توسعه روابط میان دو کشور در تمامی زمینه ها اطمینان بخشی نمود.

ارسال نظر

 
1