خبر فوری

 
 
دیدار مدیرکل منطقه ای آسیای مرکزی و غربی بانک توسعه آسیایی با سردار ایاز صادق
کد خبر :481250062

20:13 1401/08/02


برچسب ها : پاکستان و بانک توسعه آسیا, دیدار, سردار ایاز صادق, گفتگو, مدیر کل بانک آسیای مرکزی و غربی, وزیر امور اقتصادی پاکستان, یوجین ژوکوف,

یوجین ژوکوف مدیرکل دپارتمان منطقه ای آسیای مرکزی و غربی بانک توسعه آسیایی با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

سلام آباد: به گزارش راز نیوز | یوجین ژوکوف مدیرکل دپارتمان منطقه ای آسیای مرکزی و غربی بانک توسعه آسیایی با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد و در این دیدار، پروژه های در حال اجرا، تکمیل شده و آتی بانک توسعه آسیایی در پاکستان مورد بررسی قرار گرفت.

سردار ایاز صادق از کمک مالی 3 میلیونی درخصوص کمک به مناطق و مردم سیل زده پاکستان و کمک به موقع 1.5 میلیارد دلاری تحت برنامه بریس قدردانی به عمل آورد و گفت: دولت پاکستان متعهد به ارسال کمک ها به مناطق سیل زده می باشد و تاکنون بیشتر کمک ها به میلیون ها خانواده در مناطق سیل زده ارائه شده است.

وی افزود: اقدام به ایجاد زیر ساخت های مناسب از نظر تغییرات اقلیمی و زیست محیطی امری ضروری است که در حال حاضر دولت پاکستان اقداماتی در این زمینه انجام داده است.

سردار ایاز صادق در پایان این دیدار بیان کرد: بانک توسعه آسیایی شریک اصلی توسعه پاکستان است و می توان با حمایت بانک توسعه آسیایی، موانع بر سر راه پروژه های جاری در پاکستان را برطرف کرد.

ارسال نظر

 
1