خبر فوری

 
 
دیدار مدیرعامل انجمن ابیلن وابسته به کنفدراسیون نروژی اینترپرایز (NHO) با سفیر پاکستان در نروژ
کد خبر :816268983

15:17 1400/12/01


برچسب ها : اسلو, اشتاین اریکسن سوراید, بابر امین, پاکستان و نروژ, دیدار, سفیر پاکستان در نروژ, مدیر عامل انجمن ابیلن,

اشتاین اریکسن سوراید مدیرعامل انجمن ابیلن وابسته به کنفدراسیون نروژی اینترپرایز (NHO) با بابر امین سفیر پاکستان در نروژ دیدار و گفتگو کرد.


اسلو: به گزارش راز نیوز | اشتاین اریکسن سوراید مدیرعامل انجمن ابیلن وابسته به کنفدراسیون نروژی اینترپرایز (NHO) با بابر امین سفیر پاکستان در نروژ دیدار و گفتگو کرد. طی این دیدار کارل هنریک باستینسون مشاور ارشد سیاستگذاری نیز حضور داشت.

سفیر پاکستان طی این دیدار، مدیر عامل انجمن ابیلن را در مورد فرصت های سرمایه گذاری در اکوسیستم نرم افزاری و فناوری اطلاعات پاکستان و ظرفیت ارزشمند پاکستان برای همکاری دوجانبه سودمند با نروژ، آگاه کرد.

مدیر عامل انجمن ابیلن با تشکر از مهمان نوازی سفیر پاکستان، گفت: انجمن ابیلن دارای بیش از 2700 شرکت در بخش های نرم افزار، فناوری اطلاعات (IT) و فناوری می باشد. ما می خواهیم احتمالات آینده در پاکستان را بررسی کنیم.

سفیر پاکستان طی این دیدار همچنین بر لزوم ایجاد یک بستر برای ایجاد ارتباط بین بخش های نرم افزاری و شرکت های فناوری اطلاعات پاکستان و نروژ تاکید کرد.

وی گفت: سفارت خانه پاکستان از قبل با انجمن های داده نروژی در ارتباط بوده و خواستار تداوم روابط با آن می باشد.

مدیر عامل انجمن ابیلن همچنین از آمادگی برای همکاری با سفارت پاکستان در نروژ به منظور اجرای برنامه اقدام پیشنهادی سخن گفت و از تشکیل جلسات مجازی بین دو طرف که احتمال دارد منجر به تبادل هیئت و شرکت در نمایشگاه ها از جانب دو طرف شود، استقبال کرد.

وی افزود: نروژ دارای کمبود متخصصان نرم افزار و فناوری اطلاعات بوده و این کمبود از خارج کشور تامین می شود. فرصت های شغلی زیادی برای متخصصان پاکستانی در نروژ وجود داشته و آن ها می توانند به نروژ سفر کنند.

وی همچنین طی این دیدار برای شناسایی اینگونه فرصت های شغلی از طریق شرکت های وابسته به انجمن ابیلن موافقت کرده و نسبت به فرصت ها و ظرفیت های ارائه شده توسط استارت آپ ها و مناطق ویژه فناوری پاکستان ابراز علاقه کرد.

ارسال نظر

 
1