خبر فوری

 
 
دیدار مدیران گروه سرمایه گذاری BSP ژاپن با نخست وزیر پاکستان
کد خبر :493205965

11:07 1401/05/21


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و ژاپن, پنجاب, دیدار, ژاپن BSP گروه سرمایه گذاری, سرمایه گذاری خارجی, شهباز شریف, مقامات عالی پاکستان, نخست وزیر پاکستان,

مدیران گروه سرمایه گذاری BSP ژاپن به ریاست تاکاجی تسوجی با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | مدیران گروه سرمایه گذاری BSP ژاپن به ریاست تاکاجی تسوجی با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کردند.

طی این دیدار خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان، چودری سالک حسین وزیر فدرال سرمایه گذاری پاکستان، رانا تنویر حسین وزیر آموزش و پرورش پاکستان، سید طارق فاطمی معاون ویژه نخست وزیر پاکستان و مقامات عالی دیگر نیز حضور داشتند.

نخست وزیر پاکستان طی این دیدار با استقبال از تصمیم این گروه سرمایه گذاری ژاپنی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف پاکستان، به مقامات هیئت سرمایه گذاری پاکستان دستور داد که اقدامات لازم در این زمینه را در اسرع وقت انجام دهند.

وی طی این دیدار، سرمایه گذاری ژاپن در پاکستان را موجب توسعه این کشور و ایجاد اشتغال برای مردم آن دانست و به سرمایه گذاران ژاپنی برای فراهم کردن هرگونه کمکی از جانب پاکستان به آن ها در صورت امکان اطمینان داد.

وی همچنین طی این دیدار گفت: ژاپن دوست دیرینه پاکستان بوده و پاکستان برای همکاری با این کشور در بخش های مختلف ارزش قائل است.

گروه سرمایه گذاری BSP ژاپن طی این دیدار علاقه مندی خود را برای سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در بخش های مختلف پاکستان ابراز کرده است.

ارسال نظر

 
1