خبر فوری

 
 
دیدار مدیر کمیته اجرایی ساختار منطقه‌ای مبارزه با تروریسم سازمان همکاری شانگهای با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :709277979

11:31 1401/05/21


برچسب ها : اسلام آباد, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و سازمان همکاری شانگهای, سازمان همکاری شانگهای, مبارزه با تروریسم, وزیر امور خارجه پاکستان,

ارسلان میرزایف مدیر کمیته اجرایی ساختار منطقه‌ای مبارزه با تروریسم سازمان همکاری شانگهای و هیئت همراه روز گذشته با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ارسلان میرزایف مدیر کمیته اجرایی ساختار منطقه‌ای مبارزه با تروریسم سازمان همکاری شانگهای و هیئت همراه روز گذشته با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.

طبق جزئیات منتشر شده، وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار از مدیر کمیته اجرایی منطقه مبارزه با تروریسم سازمان همکاری شانگهای و هیئت همراه استقبال نمود و بر عزم اسلام آباد برای دستیابی به اهداف و چشم‌انداز منشور سازمان همکاری شانگهای تأکید داشت.

وی در ادامه به تشریح اهمیت بسترهای منطقه‌ای همچون کمیته اجرایی ساختار منطقه‌ای مبارزه با تروریسم سازمان همکاری شانگهای برای تقویت تلاش‌ها در زمینه مقابله با خشونت و تروریسم پرداخت و افزود: هیچ کشوری به تنهایی قادر به حل مسائل پیچیده امنیت و ثبات منطقه‌ای نیست، مقابله با چالش‌های مستقل و رو به افزایش رویکرد و همکاری مشترک را می‌طلبد.

وزیر امور خارجه پاکستان از نقش اساسی و کلیدی کمیته اجرایی ساختار منطقه‌ای مبارزه با تروریسم سازمان همکاری شانگهای در زمینه ایجاد اتفاق نظر برای دستیابی به اهداف مشترک و تداوم شور و شوق همکاری تمجید نمود.

وی خاطرنشان کرد: پاکستان از تمامی تلاش‌هایی که نقش و عملکرد کمیته اجرایی ساختار منطقه‌ای مبارزه با تروریسم سازمان همکاری شانگهای را تقویت بخشد حمایت خواهد نمود.

وی از رویکرد کمیته اجرایی در ایجاد اجماع در این مورد قدردانی کرد و به مدیر عامل این کمیته نسبت به همکاری کلیدی و مؤثر پاکستان اطمینان داد.

مدیر کمیته اجرایی ساختار منطقه‌ای مبارزه با تروریسم سازمان همکاری شانگهای نیز در این دیدار ابراز داشت: تلاش برای ایجاد نگرش سیاسی نسبت به گفتگوهای مرتبط با مقابله با تروریسم و خشونت، آسیب زا و بر خلاف اهداف سازمان می‌باشد.

ارسال نظر

 
1