خبر فوری

 
 
دیدار مدیر کل بانک توسعه آسیای مرکزی و غربی با مشاور نخست وزیر پاکستان در امور مالی و درآمد
کد خبر :898452009

14:51 1400/08/19


برچسب ها : اسلام آباد, بانک توسعه آسیا, پنجاب, دیدار, شوکت ترین, مدیر کل بانک آسیای مرکزی و غربی, مشاور نخست وزیر پاکستان در امور مالی و درآمد, یوجین ژوکوف,

یوجین زوکوف دیدار مدیر کل بانک توسعه آسیای مرکزی و غربی با شوکت ترین مشاور نخست وزیر پاکستان در امور مالی و درآمد دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | یوجین زوکوف دیدار مدیر کل بانک توسعه آسیای مرکزی و غربی با شوکت ترین مشاور نخست وزیر پاکستان در امور مالی و درآمد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار یونگ یی مدیر بانک توسعه آسیا مرکزی و غربی در کشور پاکستان و مقامات ارشد این سازمان نیز حضور داشتند.

طی این دیدار مدیر کل بانک توسعه آسیای مرکزی و غربی گفت: 80 درصد از اعتبارات تخصیص داده شده برای خرید واکسن توزیع شده است و در صورت نیاز ما آمادگی پرداخت اعتبارات اضافی را نیر دارا هستیم.

وی افزود: انتظار می رود هیئت مدیره بانک توسعه آسیای مرکزی و غربی در هفته اول ماه دسامبر 600 میلیون دلار اعتبار را برای حمایت های اجتماعی تایید کنند. همچنین بانک توسعه آسیای مرکزی و غربی برنامه ای برای بسیج منابع داخلی تدوین کرده است و در حال حاضر در حال ارائه پشتیبانی فنی برای رسیدن به این هدف می باشد.

شوکت ترین مشاور نخست وزیر پاکستان در امور مالی و درآمد نیز طی این دیدار با قدردانی از بانک توعه آسیاسی مرکزی و غربی برای کمک به پاکستان به منظور خریداری واکسن کرونا به ارزیابی وضصیت فعلی اقتصادی پرداخت.

وی با تاکید بر عزم جدی دولت پاکستان برای اصلاحات در زمینه های مختلف گفت: دولت پاکستان برای گسترش پایه مالیاتی در کنار عملیات تک پنجره ای، گام هایی برای بهبود جمع آوری درآمدها از طریق سیستم های ردیابی برداشته شده است.

وی همچنین گفت: بر اساس برنامه توسعه بازار سرمایه، ما برای تکمیل مراحل باقی مانده در زمان بندی معین شده درحال تلاش هستیم. علاوه بر این وی با تشکر از کمک های بانک توسعه آسیای مرکزی و غربی به پاکستان، از تسریع در تکمیل پروژه های NDRMF که در حال حاضر به کندی در حال اجرا هستند، اطمینان داد.

ارسال نظر

 
1