خبر فوری

 
 
دیدار مدیر کشوری بانک جهانی در پاکستان با اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1554925075

19:13 1401/07/16


برچسب ها : دیدار, محمد اسحاق دار, مدیر کشوری بانک جهانی, ناجی بن حسائن, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

ناجی بن حسائن مدیر کشوری بانک جهانی در پاکستان با اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | ناجی بن حسائن مدیر کشوری بانک جهانی در پاکستان با اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، اسحاق دار ضمن استقبال از ناجی بن حسائن، وی را از چالش ها و مشکلات اقتصادی کنونی در کشور مطلع ساخت و گفت: دولت فعلی به خوبی از مشکلات و چالش های اقتصادی پیش روی کشور آگاه است و گام های مهمی برای رفع موانع بر سر راه توسعه کشور برمی دارد.

وی همچنین در مورد ویرانی های ناشی از سیل اخیر در کشور به تیم بانک جهانی توضیحاتی ارائه کردو افزود: دولت متعهد است اقتصاد را در مسیر رشد پایدار و فراگیر قرار دهد.

در ادامه ناجی بن حسائن مدیر کشوری بانک جهانی در پاکستان تصدی وزیر دارایی و درآمد پاکستان را به اسحاق دار تبریک گفت و از برنامه های جاری و همکاری های آتی بانک جهانی در پاکستان خبر داد و بیان کرد: بانک جهانی مبلغ 2 میلیارد دلار را برای بهبود مناطق سیل زده و کمک به سیل زدگان اختصاص می دهد بطوری در سال جاری 1.5 میلیارد دلار آن فراهم خواهد شد.

در ادامه سخنان ناجی بن حسائن، سناتور اسحاق دار از نقش بانک جهانی برای پیشبرد برنامه اصلاحات و حمایت از اجرای پروژه های مختلف توسعه پاکستان قدردانی کرد و گفت: پاکستان مدیون کمک های مالی و فنی ارائه شده توسط بانک جهانی برای اصلاحات نهادی و توسعه اقتصادی کشور است.

در پایان، وزیر دارایی و درآمد پاکستان به ناجی بن حسائن و تیمش از اقدامات پیشگیرانه جهت تکمیل به موقع برنامه ها اطمینان داد و از حمایت و تسهیل مستمر آنها تشکر به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1