خبر فوری

 
 
دیدار مدیر کشوری بانک جهانی با صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :43404583

16:43 1401/03/18


برچسب ها : بانک جهانی, پاکستان و بانک جهانی, رئیس مجلس سنای پاکستان, محمد صادق سنجرانی, مدیر کشوری بانک جهانی,

مدیر کشوری بانک جهانی امروز چهارشنبه با رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار و گفتگو نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مدیر کشوری بانک جهانی امروز چهارشنبه با رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ناجی بن حسائن مدیر کشوری بانک جهانی امروز چهارشنبه با حضور در محل ساختمان پارلمان پاکستان با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار در خصوص اقدامات مختلف صورت گرفته از سوی بانک جهانی در بخش هایی همچون انرژی، آموزش، بهداشت و درمان و دیگر طرح های توسعه ای در پاکستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در این دیدار اظهار داشت: دولت مصمم به مقابله با بحران انرژی و دیگر چالش ها است، همکاری بانک جهانی با پاکستان در بخش های مختلف قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: سیاست ها و اقدامات جدی برای بهبود اوضاع اقتصادی و ایجاد ثبات در بازار اجرا و به کار گرفته شده است و تمامی تسهیلات ممکن در اختیار سرمایه گذاران خارجی قرار خواهد گرفت.

رئیس مجلس سنای پاکستان تصریح کرد: اعضای پارلمان به عنوان نمایندگان مردم مسئولیت دارند در جهت دستیابی به اهداف توسعه پایدار تلاش نمایند.

وی ابراز امیدواری نمود بانک جهانی به حمایت از پارلمان و دولت پاکستان در انجام اصلاحات نهادی برای اداره دولت و ارائه خدمات را تداوم بخشد.

صادق سنجرانی گفت: بانک جهانی می تواند با ارائه کمک های مالی و فنی در استعداد یابی جوانان و رشد این استعدادها ایفای نقش کند. پارلمان و بانک جهانی می توانند دولت را برای ایجاد یک چارچوب مشترک برای توسعه پایدار مشارکت دهند که باعث افزایش بیشتر اثربخشی کمک ها خواهد شد.

مدیر بانک جهانی نیز در این دیدار اظهار داشت: بانک جهانی به حمایت از پاکستان در مواجهه با چالش ها، توسعه پایدار و غلبه بر بحران انرژی ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1