خبر فوری

 
 
دیدار مدیر کشوری بانک توسعه آسیایی و سفیر کره جنوبی با مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان
کد خبر :581059258

19:41 1401/06/03


برچسب ها : پاکستان و بانک توسعه آسیا, پاکستان و کره جنوبی, سفیر کره جنوبی, مدیر کشوری بانک توسعه آسیا, یانگ یی,

یانگ یی مدیر کشوری بانک توسعه آسیایی در پاکستان در راس هیئت بانک توسعه آسیایی و سفیر کره جنوبی بصورت جداگانه با مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کردند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | یانگ یی مدیر کشوری بانک توسعه آسیایی در پاکستان در راس هیئت بانک توسعه آسیایی و سفیر کره جنوبی بصورت جداگانه با  مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کردند؛ همچنین در دیدار با هیئت بانک توسعه آسیایی، عایشه غوث پاشا وزیر مشاور دولت در امور داریی و خزانه داری نیز حضور داشت.

مفتاح اسماعیل از نقش و حمایت بانک جهانی به عنوان شریک توسعه مهم پاکستان قدردانی کرد و گفت: با حمایت بانک توسعه آسیایی، همکاری ها در زمینه های مختلف در پاکستان ادامه دارد همچنین دولت برنامه های توسعه اقتصادی پایدار را در اولویت قرار داده و برای این منظور ما بر اصلاحات ساختاری متمرکز خواهیم بود و در این زمینه بانک توسعه آسیایی همواره نقش یک شریک اقتصادی موثر پاکستان را ایفا خواهد کرد.

 

وی همچنین در مورد خسارات ناشی از سیل اخیر در پاکستان به هیئت بانک توسعه آسیایی توضیحاتی ارائه کرد. و گفت: در تکمیل به موقع برنامه ها و پروژه های در حال اجرا با حمایت بانک توسعه آسیایی کامل خواهد شد.
در پایان این نشست، یانگ یی مدیر کشوری بانک توسعه آسیایی در پاکستان بیان کرد که گام های مؤثری در خصوص کمک به مناطق سیل زده در پاکستان برداشته خواهد شد؛ در همین حال، مفتاح اسماعیل از حمایت های همیشگی بانک توسعه آسیایی تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه سئو سنگ پئو سفیر کره جنوبی با وزیر دارایی و درآمد پاکستان ملاقات کرد و در این دیدار، مفتاح اسماعیل بیان کرد: پاکستان و کره جنوبی روابط دوستانه ای برقرار کرده اند و هر دو کشور در زمینه های مختلف از جمله سرمایه گذاری، منابع انسانی و کمک های توسعه با یکدیگر در حال همکاری می باشند.

وی افزود: تمرکز دولت فعلی بر ارتقای همکاری با کره جنوبی در زمینه های مختلف است، وی همچنین سفیر کره جنوبی را در خصوص فرصت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف پاکستان به منظور بهره مندی کامل از روابط دوجانبه آگاه کرد و گفت: در این راستا از سرمایه گذاران کره جنوبی حمایت کامل صورت گرفته خواهد شد.

در ادامه، سفیر کره جنوبی بر تقویت روابط تجاری و سرمایه گذاری میان دو کشور تاکید کرد و پس از آن مفتاح اسماعیل از ابراز علاقه سفیر کره جنوبی به سرمایه گذاری در پاکستان قدردانی  به عمل آورد و گفت: دولت پاکستان نقش خود را در جهت حمایت کامل از سرمایه گذاران ایفا خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1