خبر فوری

 
دیدار مدیر کشوری بانک توسعه آسیا با وزیر مشاور خزانه داری پاکستان
کد خبر :1265743322

10:26 1401/02/23


برچسب ها : ADB, اقتصاد, پاکستان و بانک توسعه آسیا, کمک مالی,

یونگ یی مدیر کشوری بانک توسعه آسیا در رأس یک هیئت با خانم دکتر عایشه غوث پاشا وزیر مشاور خزانه داری پاکستان دیدار کرده و به پاکستان پیشنهاد کمک مالی اضافی 2.5 میلیارد دلاری را برای سال مالی آینده داده است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| یونگ یی مدیر کشوری بانک توسعه آسیا در رأس یک هیئت با خانم دکتر عایشه غوث پاشا وزیر مشاور خزانه داری پاکستان دیدار کرده و به پاکستان پیشنهاد کمک مالی اضافی 2.5 میلیارد دلاری را برای سال مالی آینده داده است.

وزیر مشاور دارایی پاکستان در این میان با بیان اینکه بانک توسعه آسیا همواره در زمینه اصلاحات و توسعه کمک کرده است، افزود: بانک توسعه آسیا مشارکت قابل اعتمادی در زمینه انرژی، آموزش، مدیریت های مالی و بدهی دارد. پاکستان درحال حاضر با چالش های مختلف مالیاتی و مالی مواجه است، و دولت برای قرار دادن اقتصاد در راه ثبات در حال انجام اقداماتی برای اصلاحات می باشد.

مدیر کشوری بانک توسعه آسیا وزیر مشاور پاکستان را در مورد پورتفولیو و استراتژی کشوری آگاه کرد و گفت: بانک توسعه آسیا می تواند برای توسعه بخش مالی از جمله دستور کار حکومتداری و اصلاحات همکاری داشته باشد، که 1.5 تا 2 میلیارد دلار در این زمینه می تواند در سال جاری در دسترس قرار گیرد.

ارسال نظر

 
1