خبر فوری

 
دیدار مدیر کشوری بانک توسعه آسیا با رئیس هیئت برنامه ریزی و توسعه پاکستان
کد خبر :1011660414

14:45 1401/08/20


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و بانک توسعه آسیا, پنجاب, دیدار, رئیس هیئت برنامه ریزی و توسعه پاکستان, عبدالله خان سنبل, مدیر کشوری بانک توسعه آسیا, یونگ یی,

یونگ یی مدیر کشوری بانک توسعه آسیا به همراه هیئتی با عبدالله خان سنبل رئیس هیئت برنامه ریزی و توسعه پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | یونگ یی مدیر کشوری بانک توسعه آسیا به همراه هیئتی با عبدالله خان سنبل رئیس هیئت برنامه ریزی و توسعه پاکستان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار اعضای هیئت برنامه ریزی و توسعه پاکستان و غیره نیز حضور داشتند.

دو طرف طی این دیدار در مور موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله پروژه های بانک توسعه آسیا در پاکستان که شامل "سه رکن استراتژی مشارکت پاکستان و سازمان توسعه آسیا (2021-2025)" می باشد، بحث و گفتگو کردند.

رکن های استراتژی مذکور شامل بهبود نظام اقتصادی، ایجاد انعطاف و افزایش رقابت پذیری در آن و توسعه بخش خصوصی می باشد.

رئیس هیئت برنامه ریزی و توسعه پاکستان طی این دیدار با هیئت بانک توسعه آسیا در مورد اولویت های توسعه و اقدامات دولت پاکستان برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار و همکاری بانک توسعه آسیا در این زمینه بحث و تبادل نظر کرد.

وی به مدیر کشوری بانک توسعه آسیا در مورد پیشرفت های حاصل شده در پروژه های بانک توسعه آسیایی و اوضاع کنونی این پروژه ها اطلاعاتی ارائه کرد.

مدیر کشوری بانک توسعه آسیا نیز طی این دیدار از اقدامات دولت ایالت پنجاب تمجید کرد و بر اهمیت پروژه های توسعه زیرساخت های ایالت پنجاب تاکید کرد.

وی طی این دیدار با رئیس هیئت برنامه ریزی و توسعه پاکستان در مورد ریشه کن کردن فقر و نابرابری ها، افزایش سرعت پیشرفت برابری جنسیتی، عبور از چالش ای تغییرات آب و هوایی، افزایش تاب آوری در برابر آب و هوا و بلایای طبیعی، افزایش سازگاری با محیط زیست، بهبود محافظت از توسعه روستایی و غذا و آثار پروژه های در حال اجرا بر تقویت نظام اداری بحث و تبادل نظر کرد.

ارسال نظر

 
1