خبر فوری

 
دیدار مدیر ناظر سازمان بهداشت جهانی در پاکستان با رئیس پارلمان این کشور
کد خبر :1283476033

11:02 1399/03/15


برچسب ها : اسد قیصر, رئیس پارلمان پاکستان, سازمان بهداشت جهانی, مجلس ملی پاکستان, ویروس کرونا,

دکتر پلیتا گونراتنا ماهیپالا مدیر ناظر دفتر سازمان بهداشت جهانی در پاکستان با اسد قیصر رئیس پارلمان این کشور دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر پلیتا گونراتنا ماهیپالا مدیر ناظر دفتر سازمان بهداشت جهانی در پاکستان با اسد قیصر رئیس پارلمان این کشور دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در جریان این دیدار به بررسی شرایط ایجاد شده در پی شیوع ویروس کرونا در پاکستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر پلیتا گونراتنا ماهیپالا مدیر ناظر دفتر سازمان بهداشت جهانی در جریان این دیدار رئیس پارلمان پاکستان را از اقدامات و برنامه های کلیدی این سازمان در پاکستان آگاه ساخت.

مدیر ناظر سازمان بهداشت جهانی با تمجید از اقدامات دولت پاکستان برای مقابله با ویروس کرونا و کنترل آن ابراز داشت: پاکستان تنها کشور منطقه است که ویروس کرونا پایین تر از حد پیش بینی ها گسترش یافته است، تصمیم دولت پاکستان برای ایجاد محدودیت های رفت و آمد در سطح کشور به متوقف نمودن شیوع این ویروس کمک ویژه ای نموده است.

وی با این وجود تاکید کرد در صورتی که مردم تدابیر احتیاطی را کنار بگذارند این ویروس دوباره امکان گسترش مجدد دارد و برای کنترل این ویروس باید تمامی دستورالعمل های بهداشتی و رعایت قرنطینه خانگی با تشدید بیش از پیش اجرا گردد.

اسد قیصر رئیس پارلمان پاکستان نیز در جریان این دیدار با تقدیر از تلاش ها و اقدامات سازمان بهداشت جهانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در پاکستان اظهار داشت: ویروس کرونا در سطح وسیعی از جهان گسترش یافته است که نتایج تلخ و سنگینی را در پی داشته است، ما امیدواریم سازمان بهداشت جهانی کمک ها و همکاری های شایان خود را با ما ادامه دهد.

ارسال نظر

 
1