خبر فوری

 
دیدار مدیر توسعه کمیسیون عالی انگلیس با وزیر بهداشت ایالت پنجاب
کد خبر :1098694287

13:53 1400/09/09


برچسب ها : پاکستان و انگلیس, پنجاب, خانم آنابل گری, دکتر یاسمین راشد, دیدار, لاهور, مدیر توسعه کمیسیون عالی انگلیس, وزیر بهداشت ایالت پنجاب,

خانم آنابل گری مدیر توسعه کمیسیون عالی انگلیس در بخش مراقبت های بهداشتی اولیه و ثانویه با دکتر یاسمین راشد دیدار و گفتگو کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز | خانم آنابل گری مدیر توسعه کمیسیون عالی انگلیس در بخش مراقبت های بهداشتی اولیه و ثانویه با دکتر یاسمین راشد دیدار و گفتگو کرد. طرفین در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و تبادل نظر کرند.

عمران اسکندر بلوچ معاون اول وزیر بهداشت ایالت پنجاب، معاون دوم وزیر بهداشت این ایالت و مقامات دیگر این وزارتخانه نیز در این دیدار حضور داشتند.

مدیر توسعه کمیسیون عالی انگلیس طی این دیدار از زحمات وزیر ایالت پنجاب به منظور ارائه تسهیلات به مردم در بخش سلامت تمجید کرد.

وزیر بهداشت ایالت پنجاب نیز طی این دیدار با تشکر از همکاری کمیسیون عالی انگلیس با وزارت بهداشت ایالت پنجاب گفت: ما به تلاش خود در ارائه تسهیلات به مردم ایالت پنجاب در بخش سلامت ادامه خواهیم داد.

وی افزود: نخست وزیر پاکستان برای تمام 29.3 میلیون خانواده ساکن در ایالت پنجاب، کارت اعتباری سلامت توزیع خواهد کرد.

وی همچنین گفت: ما در حال احداث بیمارستان های پیشرفته ای برای مادران و کودکان بوده و روند تکمیل کلیه ی پروژه های توسعه سلامت را با دقت زیر نظر داریم. همچنین مدارس مامایی به دانشگاه ها منتقل شده اند. علاوه بر این ما در حال آغاز طرح تربیت اساتید بوده و طرح واکسیناسیون سراسری نیز با موفقیت انجام شده است.

وی گفت: ما با همکاری اداره رفاه جمعیت بر روی طرح تنظیم خانواده کار می کنیم. کارکنان پزشکی خانم نقش مهمی در تنظیم خانواه داشته و آمار ارائه خدمات به مردم پنجاب در بخش بهداشت برای ما اهمیت دارد. ما 50 هزار کودک مبتلا به تالاسمی را در اولین مرحله دریافت کارت اعتباری سلامت قرار داده ایم. همچنین 37 هزار کودک روزانه واکسن سرخک دریافت می کنند.

مدیر توسعه کمیسیون عالی انگلیس نیز طی این دیدار گفت: تسهیل در ارائه خدمات بهداشتی به مردم پنجاب، خدمت به انسانیت است. ما برای تحقق این امر با وزارت بهداشت ایالت پنجاب همکاری می کنیم.

ارسال نظر

 
1