خبر فوری

 
دیدار مدیر بخش پاکستان سازمان بهداشت جهانی با وزیر ارشد ایالت سند
کد خبر :2122729970

09:43 1399/03/13


برچسب ها : حزب مردم پاکستان, سازمان بهداشت جهانی, مراد علی شاه, وزیر ارشد ایالت سند, ویروس کرونا,

مدیر بخش پاکستان سازمان بهداشت جهانی با حضور در دفتر وزیر ارشد دولت محلی ایالت سند با سید مراد علی شاه دیدار کرد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز| مدیر بخش پاکستان سازمان بهداشت جهانی با حضور در دفتر وزیر ارشد دولت محلی ایالت سند با سید مراد علی شاه دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سید مراد علی شاه در جریان دیدار با نمایندگان سازمان بهداشت جهانی اظهار داشت: ظرفیت تست کرونا در ایالت سند به 6600 تست روزانه افزایش یافته است، اما مسئله اصلی ما عدم همکاری مردم در انجام آزمایشات تشخیص کروناست.

وی افزود: پس از آنکه دو بیمارستان ما در شهر کراچی به آشوب کشیده شد ما در تلاش هستیم تا امنیت پزشکان، پرستاران و کادر درمانی را به صورت هرچه بهتر تامین نمائیم و زین پس هیچگونه آشوب و اغتشاش در بیمارستان ها را برنخواهیم تابید.

وزیر ارشد ایالت سند در ادامه این دیدار در خصوص قانون منع آمد و شد در سند تصریح کرد: نخست وزیر پاکستان نشستی را در این باره برگزار کرده اند که تصمیمات مهمی در آن اتخاذ خواهد شد.

نمایندگان سازمان بهداشت جهانی نیز در این دیدار از تلاش ها و اقدامات دولت محلی ایالت سند در زمینه پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا تمجید نمودند و ابراز داشتند اقدامات به هنگام دولت ایالت سند نتایج مثبت و موثری را در پی داشته است.

نمایندگان سازمان بهداشت جهانی با تاکید بر لزوم منع رفت و آمد غیر ضروری در سطح شهر و حفظ شرایط قرنطینه خانگی خواستار جدیت در اجرای قانون رعایت فاصله اجتماعی و عمل به دستورات بهداشتی شدند.

 

ارسال نظر

 
1