خبر فوری

 
 
دیدار مدیر بانک توسعه آسیا در پاکستان با وزیر خزانه داری پاکستان
کد خبر :1990412750

14:58 1401/05/13


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و بانک توسعه آسیا, پنجاب, دیدار, مدیر بانک توسعه توسعه آسیا در پاکستان, مفتاح اسماعیل, وزیر خزانه داری پاکستان, یانگ یی,

یانگ یی مدیر بانک توسعه آسیا در پاکستان با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری پاکستان دیدار و گفتگو کرد. طی این دیدار مدیران ارشد بانک توسعه آسیا در پاکستان نیز حضور داشتند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | یانگ یی مدیر بانک توسعه آسیا در پاکستان با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری پاکستان دیدار و گفتگو کرد. طی این دیدار مدیران ارشد بانک توسعه آسیا در پاکستان نیز حضور داشتند.

وزیر خزانه داری پاکستان طی این دیدار با خوش آمدگویی به مدیر بانک توسعه آسیا در پاکستان، به اقدامات بانک توسعه آسیا برای اجرای دستور کار اصلاحات در بخش های مختلف پاکستان اذعان کرد.

وی همچنین طی این دیدار مدیر بانک توسعه آسیا در پاکستان را از اولیوت های دولت کنونی پاکستان آگاه کرده و گفت که دولت پاکستان برای رشد اقتصادی پایدار و فراگیر، اصلاحات ساختاری موثر را در دستور کار خود قرار داده است.

هیئت مدیران ارشد بانک توسعه آسیا در پاکستان طی این دیدار وزیر خزانه داری پاکستان را از روند پیشرفت در تکمیل پروژه هایی که با همکاری بانک توسعه آسیا در بخش انرژی و دیگر بخش ها در حال اجرا می باشند، آگاه کرد.

این هیئت طی این دیدار اعلام کرد که بانک توسعه آسیا برای پاکستان یک استراتژی مشارکت کشوری تدوین کرده که مطابق با اولویت های این کشور است.

وزیر خزانه داری پاکستان همچنین طی این دیدار از همکاری بانک توسعه آسیا در بخش های مختلف پاکستان تشکر کرد و به آن ها اطمینان داد که برای تکمیل پروژه هایی که با همکاری بانک توسعه آسیا در حال اجرا هستند، به طور کامل همکاری خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1