خبر فوری

 
 
دیدار مدیر بانک توسعه آسیا در پاکستان با وزیر ارشد ایالت بلوچستان
کد خبر :173389473

20:21 1397/10/15


برچسب ها : بانک توسعه آسیا, بلوچستان, پاکستان,

وزیر ارشد ایالت بلوچستان با مدیر بانک توسعه آسیا در پاکستان دیدار کرد. مدیر بانک توسعه آسیا در پاکستان ژاوهانگ در دیدار خود با وزیر ارشد ایالت بلوچستان جام کمال خان از کمک مالی به این ایالت به مبلغ 107 میلیون دلار خبر داد.


 

به گزارش راز نیوز ،  وزیر ارشد ایالت بلوچستان با مدیر بانک توسعه آسیا در پاکستان دیدار کرد. مدیر بانک توسعه آسیا در پاکستان ژاوهانگ در دیدار خود با وزیر ارشد ایالت بلوچستان جام کمال خان از کمک مالی به این ایالت به مبلغ 107 میلیون دلار خبر داد. گفتنی است امروز (شنبه) وزیر ارشد ایالت بلوچستان جام کمال خان با مدیر بانک توسعه آسیا در پاکستان دیدار کرد.

در این دیدار دو جانبه جام کمال خان در رابطه با پروژه های درحال جریان در ایالت بلوچستان، مدیر بانک توسعه آسیا در پاکستان را آگاه ساخت. همچنین گفت و گویی مبنی بر همکاری دولت پاکستان با بانک توسعه آسیا در رابطه با بخش آبی انجام شد. وزیر ارشد ایالت بلوچستان از کمک مالی بانک توسعه آسیا در زمینه پیشرفت آبی ابراز خرسندی کرده و فعالیت های این سازمان را مورد قدردانی قرار داد.


جام کمال خان همچنین در گفت و گو با مدیر بانک توسعه آسیا در پاکستان در بیان گزارشی در رابطه با خشکسالی و منابع آبی گفت : دولت برای کنترل خشک سالی در حال انجام اقداماتی در این زمینه است. وی همچنین تصریح کرد که دولت به این منظور سیاست های عملی نیز درپی گرفته است. تحت سیاست های تنظیم شده در حال اجرای پروژه هایی هستیم.

در این موقع مدیر بانک توسعه آسیا در پاکستان از ارائه کمک مالی این بانک به ایالت بلوچستان به مبلغ 107 میلیون دلار خبر داد و گفت که می توان این مبلغ را در زمینه های مختلف استفاده کرد.

ارسال نظر

 
1