خبر فوری

 
دیدار مدیر اجرایی بانک توسعه آسیا با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری فدرال پاکستان
کد خبر :1549516163

14:31 1401/02/29


برچسب ها : اسلام آباد, امور خزانه داری پاکستان, بانک توسعه آسیا, پاکستان و بانک توسعه آسیا, مفتاح اسماعیل, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

دکتر وان فاریسان بن سلیمان مدیر اجرایی بانک توسعه آسیا روز سه شنبه با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری فدرال پاکستان دیدار نمود.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر وان فاریسان بن سلیمان مدیر اجرایی بانک توسعه آسیا روز سه شنبه با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری فدرال پاکستان دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه و اوضاع اقتصادی پاکستان و منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری پاکستان در این دیدار ضمن خوشامد گویی به مدیر اجرایی بانک توسعه آسیا ابراز داشت: بانک توسعه آسیا همواره در زمینه پیشبرد طرح و پروژه‌های توسعه‌ای و اجرای اصلاحات اقتصادی با پاکستان همکاری نموده است.

وی در ادامه از مشارکت دیرینه بانک توسعه آسیا و عزم جدی این نهاد در اجرای اصلاحات در بخش‌های ترجیحی و همچنین رشد و توسعه در بخش‌های مختلف انرژی، آموزش، مالی، اجتماعی و اقتصادی پاکستان تمجید نمود.

وزیر خزانه داری پاکستان سپس به تشریح چالش‌های پیش روی دولت جدید در زمینه‌های اقتصادی پرداخت و افزود: دولت حاکم در حال انجام اصلاحاتی در بخش زیرساخت برای بازگرداندن اقتصاد در مسیر توسعه پایدار و جامع می‌باشد.

وی ابراز امیدواری نمود دولت حاکم بتواند در زمینه مقابله با چالش‌های پیش رو با موفقیت عمل نماید.

دکتر وان فاریسان بن سلیمان مدیر اجرایی بانک توسعه آسیا نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: بانک توسعه آسیا مصمم به همکاری با دولت پاکستان برای اجرای کامل اصلاحات در بخش‌های مالی، اجتماعی و زیرساختی پاکستان است.

وی بر عزم بانک توسعه آسیا برای تداوم همکاری برای تقویت برنامه‌های اصلاحی و اجرای طرح‌های توسعه از جمله ثبات در نظام مالی، گسترش رقابت اقتصادی در کشور و توسعه بخش خصوصی تاکید ورزید.

ارسال نظر

 
1