خبر فوری

 
دیدار مدیر آژانس توسعه جهانی آمریکا با رئیس سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان
کد خبر :2086974049

15:48 1401/08/17


برچسب ها : آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده, اسلام آباد, پاکستان و آمریکا, رئیس اداره ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان, سیل زدگان, مدیر آژانس توسعه بین المللی آمریکا در پاکستان,

رید ایسچلمین مدیر آژانس توسعه جهانی آمریکا روز گذشته با سپهبد انعام حیدر ملک رئیس سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان در دبیرخانه نخست وزیری پاکستان دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رید ایسچلمین مدیر آژانس توسعه جهانی آمریکا(USAID) روز گذشته با سپهبد انعام حیدر ملک رئیس سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان در دبیرخانه نخست وزیری پاکستان دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار در خصوص وضعیت سیل اخیر در پاکستان و ابعاد مختلف همکاری در این زمینه به ویژه وضعیت به وجود آمده پس از وقوع سیل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رئیس سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان در این دیدار با اشاره به پیامدهای تغییرات جهانی آب و هوا و تأثیرات آن بر پاکستان، مدیر آژانس توسعه آمریکا را از چشم‌انداز سازمان خود مبنی بر اتخاذ یک استراتژی جامع مبتنی بر چارچوب مهم مشارکتی و مؤثر(در سطوح ملی دو کشور و بین‌المللی) همراه با ساختارهای توسعه یافته آگاه ساخت.

وی به تشریح طرح‌های در حال انجام برای یک برنامه جامع ملی مدیریت بلایای طبیعی برای بهبود رویکرد فعلی از طریق ممیزی آمادگی سریع پرداخت.

سپهبد انعام حیدر ملک همچنین طرح‌ها و پروژه‌های سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی برای کمک به مؤسسات مدیریت بحران ایالت‌ها را شرح داد.

رئیس سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان در ادامه بر نیاز به بودجه مالی از سوی اهداکنندگان جهانی و کشورهای توسعه یافته جهت دستیابی به اهداف توسعه پایدار مرتبط با تغییرات آب و هوایی تأکید کرد.

رید ایسچلمین مدیر آژانس توسعه جهانی آمریکا(USAID) نیز در این دیدار با تأیید اظهارات رئیس سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان اظهار داشت: مدیریت بلایا در پاکستان نیازمند راه‌حل‌های توسعه پایدار و رویکرد پاسخ جامع‌تر به مدیریت بلایا است.

ارسال نظر

 
1