خبر فوری

 
دیدار مدیر آژانس توسعه بین المللی آمریکا در پاکستان با رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :1418546400

13:18 1400/12/05


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آمریکا, پنجاب, جولی ای کانن, دیدار, رئیس مجلس سنای پاکستان, محمد صادق سنجرانی, مدیر آژانس توسعه بین المللی آمریکا در پاکستان,

جولی ای کانن مدیر آژانس توسعه بین المللی آمریکا در پاکستان با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | جولی ای کانن مدیر آژانس توسعه بین المللی آمریکا در پاکستان با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

طی این دیدار دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله پروژه های در حال اجرای آژانس توسعه بین المللی آمریکا در پاکستان بحث و تبادل نظر کردند.

رئیس مجلس سنای پاکستان طی این دیدار گفت: از دولت آمریکا برای ارائه کمک های توسعه ای به پاکستان تشکر می کنیم. اقدامات آژانس توسعه بین المللی آمریکا به منظور توسعه پاکستان از جمله بهبود زیرساخت های لازم، افزایش فرصت های شغلی و بهبود رفاه و غیره قابل ستایش است.

وی همچنین طی این دیدار از اقدامات آژانس توسعه بین المللی آمریکا برای توسعه مناطق عقب مانده پاکستان تمجید کرده و گفت: پاکستان برای روابط خود با آمریکا ارزش قائل بوده و خواستار روابط اقتصادی قوی با این کشور است. روابط عمیق و همکاری قوی بین آمریکا و پاکستان، برای صلح، امنیت و رفاه منطقه مفید و مهم است.

دو طرف همچنین طی این دیدار بر انجام هر گونه اقدام ممکن به منظور جلوگیری از بحران انسانی و اقتصادی در افغانستان و حمایت از مردم این کشور تاکید کردند.

مدیر آژانس توسعه بین المللی آمریکا در پاکستان نیز طی این دیدار از همکاری پاکستان برای خروج اتباع خارجی از خاک افغانستان پس از تسلط طالبان بر افغانستان تمجید کرد و گفت که آژانس توسعه بین المللی آمریکا اقدامات خود برای توسعه مناطق عقب افتاده در پاکستان را ادامه خواهد داد.

وی افزود: آمریکا خواستار گسترش روابط با پاکستان به دلیل اهمیت این کشور در منطقه می باشد.

رئیس مجلس سنای پاکستان سپس گفت: از آژانس توسعه بین المللی آمریکا برای کمک به پاکستان به منظور توسعه آموزش و بهداشت و خصوصا کمک آن در زمان شیوع ویروس کرونا به این کشور تشکر می کنیم.

ارسال نظر

 
1