خبر فوری

 
 
دیدار محمدرضا ناظری با رئیس فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان در لاهور
کد خبر :610447522

19:05 1401/03/19


برچسب ها : دیدار, رئیس فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان, سرکنسول ایران, سرکنسول ایران در لاهور, محمدرضا ناظری, نمایندگان فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان,

محمدرضا ناظری سرکنسول ایران با محمد ندیم قریشی، رئیس منطقه ای، فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان (FPCCI) و اعضای فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز | محمدرضا ناظری سرکنسول ایران با محمد ندیم قریشی، رئیس منطقه ای، فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان (FPCCI) و اعضای فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، محمد رضا ناظری بر ضرورت توسعه همکاری میان جوامع تجاری دو کشور تاکید کرد و گفت: روابط تجاری و اقتصادی پاکستان و ایران در گذشت زمان در حال توسعه می باشد.

در ادامه محمد ندیم قریشی با پیشنهاد برپایی نمایشگاه‌های تجاری پاکستان و ایران جهت ارتقای تجارت دوجانبه، گفت:: توسعه تجارت مرزی بین دو کشور مهم و زمان بر است همچنین برای رونق تجارت پاکستان و ایران اقدامات مثبت و فوری لازم است.

وی بر ضرورت ایجاد کانال های بانکی بین دو کشور برای ارتقای تجارت تاکید و اطمینان داد که اتاق فدراسیون نقش کامل خود را در حل مشکلات پیش روی جامعه تجاری بین دو کشور ایفا خواهد کرد.

همچنین در این نشست رفعت مالک معاون فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان، هماهنگ کننده محمدعلی میان، نعمان اسلم سر کنسول تجارت و سرمایه گذاری پاکستان در ترکیه، عامر حسین کنسول تجاری ایران، سید کوثر علی زیدی وزیر تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، نجم الحسن جاوا، سهیل لاشاری و سایرین نیز پیشنهادات خود را در خصوص ارتقای تجارت دوجانبه ارائه کردند.

ارسال نظر

 
1