خبر فوری

 
دیدار فرماندهی سپاه12 ارتش پاکستان با وزیر ارشد جدید ایالت بلوچستان در کویته
کد خبر :1534769767

13:47 1400/08/12


برچسب ها : BAP, اختلافات, بلوچستان, حزب مردمی بلوچستان, میر عبدالقدوس بزنجو, وزیر ارشد ایالت بلوچستان, کویته,

سپهبد سرفراز علی فرماندهی سپاه12 ارتش پاکستان با میر عبدالقدوس بزنجو وزیر ارشد جدید ایالت بلوچستان دیدار کرده و به وزیر ارشد جدید ایالت بلوچستان تبریک گفت.


کویته: به گزارش راز نیوز| سپهبد سرفراز علی فرماندهی سپاه12 ارتش پاکستان با میر عبدالقدوس بزنجو وزیر ارشد جدید ایالت بلوچستان دیدار کرده و به وزیر ارشد جدید ایالت بلوچستان تبریک گفت.

گفتنی است طرفین در این بین در خصوص امور مورد علاقه و امنیتی به تبادل نظر پرداخته و توافق کردند تا تمامی امکانات برای حفظ نظم و قانون در ایالت مورد استفاده قرار گیرند.

شایان ذکر است جام کمال وزیر ارشد سابق ایالت بلوچستان پس از قیام دست راست خود و از دست دادن همراهی اکثریت از حزب اش، برکنار و میرعبدالقدوس بزنجو به عنوان وزیر جدید ارشد ایالت بلوچستان معرفی و منتصب شد . گفتنی است درپی قیام دست راست جام کمال و اختلافات داخلی بر سر مسائل مدیریتی در حزب مردمی بلوچ BAP، جام کمال موافقت اکثریت نظرات را از دست داد.

اما براساس گزارش های منتشر شده، وزیر جدید بلوچستان تنها یک تغییر چهره بدون تغییر در واقعیت های میدانی است، و شاید به ندرت با تغییر چهره در این سمت مهم، شاهد تغییرات در حقایق میدانی باشیم. بزنجو، سیاستمدار خوش شانس بلوچستانی است که برای دومین بار در کمتر از 4 سال گذشته، وزیر ارشد شده است. او برای اولین بار در ژانویه 2018 میلادی به عنوان رئیس اجرایی ایالت منتخب شده بود.

ارسال نظر

 
1