خبر فوری

 
دیدار فرماندهان سرتیپ پاکستان و هند
کد خبر :2004072567

11:10 1400/01/07


برچسب ها : اجلاس پرچم, پاکستان و هند, پنجاب, خط کنترل مرزی, دیدار, راولپندی, فرمانده کل عملیات نظامی, فرماندهان ارشد نظامی, گفتگو,

اجلاس فرماندهان سرتیپ پاکستان و هند موسوم به اجلاس پرچم برگزار شد و طرفین در مورد اجرای استراتژی تعیین مناطق مورد توافق در خط کنترل مرزی گفتگو کردند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز | اجلاس فرماندهان سرتیپ پاکستان و هند موسوم به اجلاس پرچم برگزار شد و طرفین در مورد اجرای استراتژی تعیین مناطق مورد توافق در خط کنترل مرزی گفتگو کردند.

سخنگوی ارتش پاکستان گفت: اجلاس پرچم با حضور فرماندهان سرتیپ پاکستان و هند در راولا کوت منطقه پونچ برگزار شد. هدف از این اجلاس بررسی عملکرد استراتژی تعیین مناطق مورد توافق در خط کنترل مرزی بین پاکستان و هند می باشد.

لازم به ذکر است که در 7 اسفند 99 فرماندهان کل عملیات نظامی پاکستان و هند توافق کردند به نگرانی ها و مسائل اصلی یکدیگر پرداخته و به آتش بس در خط کنترل مرزی پایبند باشند.

دو طرف در مورد روش های تماس با یکدیگر از طریق خطوط تلفن، اوضاع خط کنترل مرزی و موضوعات دیگر بحث و تبادل نظر کردند. همچنین دو طرف بر استفاده از تماس با یکدیگر از طریق خطوط تلفن و برگزاری جلسات پرچم در خطوط مرزی برای وضعیت های غیر منتظره و رفع هر گونه سوء تفاهم تاکید کردند.

ارسال نظر

 
1